Ga naar inhoud

Nieuwe desktop kopen


Roonun

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een paar jaar een hele goedkope laptop waar ik me erg aan irriteer de laatste tijd. Dus ik ben van plan een desktop te kopen. Ik weet dat een pc zelf in elkaar zetten het beste is maar daar heb ik geen zin in want ik ben lui en de specifieke componenten boeien me niet. Ik zoek een pc waarop ik games in ieder geval KAN spelen, dus hij hoeft niet high end te zijn, ik wil gewoon regelmatig een game met vrienden er op kunnen spelen. Ik ben dan ook geen pc gamer(ik heb een ps4). Daarnaast wil ik wel gaan beginnen met videobewerking en ik wil daar dus geen problemen mee hebben. Maar ik wil niet teveel geld uitgeven, rond de 700 is denk ik het budget. Dus aangezien ik ontzettend dom ben en niks weet kan iemand me tips geven voor bepaalde pc's of bepaalde sites die handig zijn? Ik wil er dus op gamen maar als ik de video settings bij een game omlaag moet zetten vind ik dat niet zo erg. Er is vast wel iemand op deze fantastische plek genaamd het internet die mij kan helpen tog? K thnx.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe absoluut niet Gamepc.nl. Ik heb laatst eens uitgerekend wat het verschil was tussen hun computer, en een precies dezelfde maar dan zelf in elkaar gezet. Het schilde zo rond de €300! Serieus, computers in elkaar zetten is niet moeilijk. Er zijn honderden guides te vinden hoe zoiets werkt. En het schilt je zoveel geld! Desnoods laat je hem door iemand anders in elkaar zetten. Waar woon je? Misschien kan ik je helpen.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...