Ga naar inhoud

Ondergewaardeerde Games


Geel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat men zich zeker kan vermaken met The Order, het verhaal is ook gewoon goed en mensen afknallen in deze mooie setting is ook niet verkeerd. Maar daar blijft het ook bij.. Game is te kort en QTE zijn nooit heel erg, maar het wordt te vaak gebruikt in The Order. Tel daar nog de niets vernieuwende gameplay bij op en mja. Met Hardline heb ik gemixte gevoelens. Battlefield 4 is nog steeds fun en wordt nog steeds geüpdate (komt volgens mij zelfs nog nieuwe mappen voor uit). Waarom dan nu al weer een nieuw vervolg waarvan de SP al dikke troep blijkt te zijn. Kon je het net zo goed een 20 euro Hardline DLC maken voor BF4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja smaken verschillen ik vond bf4 drie keer niks terwijl ik deel 3 kapot heb gespeeld. Heb het zo'n 8 uur gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt. En met hardline was ik gelijk om, de gunplay is zó veel beter dan deel 4. De levels zijn toffer de setting is precies mijn ding aah wat vind ik hardline vet :D En de SP van BF heeft me nooit echt geboeid ik heb nu zo'n 4 episodes gedaan vermakelijk maar meer ook niet. Enige nadeel is dat de wapens een beetje karig zijn qua aanbod, maar dat zal wel in de volgende DLC's wel goed komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gladius, Enclave, Deadliest warrior: the game, Lord of the Rings conquest, en zo ken ik er nog wel een paar.. Gladius simpelweg omdat het tof is een gladiatoren school te besturen, iets wat geen enkele andere game gedaan heeft. Enclave was prachtig mooi toen die net uitkwam, en de atmosfeer is gruwelijk sterk. Echt een duistere fantasy sfeer met prachtige locaties en muziek. Deadliest warrior: the game is een beetje een guilty pleasure.. het is gewoon leuk een fighter te hebben waarmee ledematen afgehakt kunnen worden en het in een klap gebeurt kan zijn. Oneerlijk, maar leuk om met een maat te spelen op de bank, je moet echt goed blokken en ontwijken. Lord of the Rings conquest klopt dan wel niet helemaal met de lore omdat er veel tovenaars zijn, maar het is gewoon leuk om een beetje het multiplayer shooter idee vertaald te zien naar een fantasy setting. Het is verfrissend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gladius, Enclave, Deadliest warrior: the game, Lord of the Rings conquest, en zo ken ik er nog wel een paar.. Gladius simpelweg omdat het tof is een gladiatoren school te besturen, iets wat geen enkele andere game gedaan heeft. Enclave was prachtig mooi toen die net uitkwam, en de atmosfeer is gruwelijk sterk. Echt een duistere fantasy sfeer met prachtige locaties en muziek. Deadliest warrior: the game is een beetje een guilty pleasure.. het is gewoon leuk een fighter te hebben waarmee ledematen afgehakt kunnen worden en het in een klap gebeurt kan zijn. Oneerlijk, maar leuk om met een maat te spelen op de bank, je moet echt goed blokken en ontwijken. Lord of the Rings conquest klopt dan wel niet helemaal met de lore omdat er veel tovenaars zijn, maar het is gewoon leuk om een beetje het multiplayer shooter idee vertaald te zien naar een fantasy setting. Het is verfrissend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...