Ga naar inhoud

Seks-topic


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
hallo ben 1 man van 54 ik wil graag deze stand met 2 vrouw doen. ben een knappe gesterkte man met bruin kalig haar. ze noemen we ook wel de Tom Kroes van de buurt (weet niet wie dit is hah). hoop dat er hier 2 dametjes zijn die het hier met mij willen doen hahahahhaaha ben echt knap maar heb ook geen vrouw dus kan gewoon oke groetjes doei

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen de zoldermaagden weer even normaal doen? Wil hier enkel en alleen mannenpraat zien, van bomvolle testosteronmannen als Jort en workingplayer

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik weet niet man, als je nog een poging wil doen dit te repareren dan zou ik het zo snel mogelijk opbiechten. Benadruk dat het je spijt maar kom niet met redenen/verklaringen want dat klinkt toch allemaal als gelul en doet af aan wat je wil uitdragen. Verder haar gewoon de tijd/ruimte geven en onderwijl de smalende reacties op dit gastenboek incasseren denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou inderdaad wel gewoon eerlijk zijn en het toegeven. Het is één ding om beflikkerd te worden, maar het is nog veel erger om dat vervolgens geheim te houden. Althans, dat zou ik vinden als dit mij zou overkomen. Daarnaast zou ik even gaan zitten reflecteren, want als jij na vier maanden relatie (althans, ga ervanuit dat dit de chick van je ''geen strings relatie'' van hieronder is?) al de zelfcontrole verliest en vreemdgaat klopt er ook iets niet helemaal toch.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meh, ik denk dat het behoorlijk van de relatie af hangt of je het moet vertellen of niet. Als er ook maar een kleine kans is dat ze er op een andere manier achter komt moet je sowieso opbiechten. Als het een willekeurige man/vrouw/etc was in Thailand, dan kun je het naar mijn mening beter stil houden. Doe wel ff een soa check, want als je je vriendin besmet wordt het uitleggen wat lastiger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als het een willekeurige man/vrouw/etc was in Thailand, dan kun je het naar mijn mening beter stil houden. Ja, heerlijk respectloos naar je partner. Jij bent vast leuk in relaties.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd gaan is respectloos, het wel of niet vertellen vind ik een ander verhaal. Jaren geleden ging mijn vriendin vreemd en heeft ze dat enkele weken later opgebiecht, maar ik denk dat ze het beter gewoon stil had kunnen houden. Overigens vind ik een keer 'meningloze seks' een ander verhaal dan een intieme relatie. Als je iemand anders leuker vindt moet je dat opbiechten en de huidige relatie gewoon beëindigen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, serieuze reacties én behulpzaam advies op het powerweb, dat ik dit nog mag meemaken. OT: Technisch gezien ben ik niet vreemd gegaan want het was nog niet "officieel", maar ja in de praktijk maakt dat in dit geval niet zoveel uit. Over het wel of niet vertellen, de dame in kwestie heeft speciale gaven en wist de volgende ochtend al op miraculeuze wijze dat er iets was gebeurd, dus ik heb het meteen opgebiecht. Er waren drugs in het spel (duh), waardoor het verleidelijk was de schuld buiten mezelf te leggen, maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan. Immers, als ik geen verantwoordelijkheid neem voor mijn actie, kan ik ook niet beloven dat het nooit weer zou gebeuren. >Benadruk dat het je spijt maar kom niet met redenen/verklaringen want dat klinkt toch allemaal als gelul en doet af aan wat je wil uitdragen. Precies dat dus. We hebben nu even geen contact, ook omdat ze in een drukke tentamenperiode zit. Wel ontvangt ze morgen met de post een boeket gele tulpen (toch handig dat ik heb onthouden dat dit haar favoriete bloem is), met bijgevoegd nogmaals een verontschuldiging.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...