tallie22 Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Of zouden ze de game hem nog op zaterdag brengen , anders kun je wachten tot dinsdag (op maandag geen post) . Stond toch echt dat je hem op de release dag zou krijgen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Het spel is al bijna 130 jaar te laat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patricksabel Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Hetzelfde bij mij.... Zit al de hele dag te wachten.... En dat terwijl er duidelijk stond "als je voor de 19e februari een abo afsluit, ontvang je op de releasedatum The Order 1886 in de bus"... Ik voel me belazerd! Als het aan Reshift ligt begrijp ik dat, het is niet de eerste keer dat ze er een potje van maken of niet communiceren. Heren PU! Help! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Neem contact op met reshift, want hier kunnen we weinig voor je betekenen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Heeft de order toch nog een degelijke duratie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Ik heb het oudste blad, en een dvd box van The Golden Girls. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Huilen denk ik dan maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patricksabel Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Wat kunnen sommigen van jullie kinderachtig reageren zeg, wacht maar tot je het meemaakt met een game waar jij heel erg naar uitkijkt! Maar dit brengt wel weer de vraag omhoog: pre-orderen of niet? Hmmmmmm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Ik heb vandaag the order binnen gekregen maar de PU heb ik nog niet ontvangen (nee niet sarcastisch bedoeld). Formuliertje maar even invullen. Tenminste dat kon bij Hub Vroegah. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Uitkijken naar een game die je 5 uur later verkoopt. Jij bent wel een hardcore fan lees ik al, me dunkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Of je belt gewoon naar de uitgever. Word je vaak wijzer van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Dat is een nieuwe policy van pu. Homoseksuelen krijgen hem niet om de moslims niet voor het kop te stoten.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Like Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 RT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Als eerste, waarom zou je een game verkopen. Ten tweede, je wist dat hij scripted als hell is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapmens Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 hij was out of order Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapmens Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Geef toe hij was best leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoldenNGuN Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Dat profile pic though. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 #swek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ninodevries Geplaatst: 23 februari 2015 Delen Geplaatst: 23 februari 2015 Yo Quipo, was ie inmiddels binnen? PostNL heeft lopen falen... Als je hem nog steeds niet hebt kan je het best even contact opnemen met onze klantenservice, die kunnen checken of hij verstuurd is enz. https://reshift.nl/#klantenservice Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quipo_Bam Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Leuke humor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quipo_Bam Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Jawel Nino een paar dagen later maar dat mag de pret niet drukken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.