Ga naar inhoud

Jouw favoriete scene uit een film/serie topic


Black Velvet

Aanbevolen berichten

Titel zegt genoeg. Dus. Graag ook een beschrijving waarom hij je favoriet is. Ik trap af: https://www.youtube.com/watch?v=WSLMN6g_Od4 De complete scene bouwt het een beetje op. Travolta weet niet zo goed hoe hij moet omgaan met die chick. En dan kijk je zo, en dan met dat muziekie. Gewoon geniaal. Tarentino is echt een master hiervoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Breaking bad: Scheikunde leraar krijgt diagnose ongeneeslijke kanker en gaat om zijn familie bij te staan christal meth produceren. Hierbij glijdt hij steeds verder af in deze wereld en blijkt over aardig wat verborgen talententen te beschikken. Dat hij op een gegeven moment allerlei grenzen overschrijdt schijnt hij zelf niet meer in de gaten te hebben. Jammer dat deze serie is afgelopen, ga zeker de serie better call Saul bekijken als er wat meer afleveringen zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

"I'm a superstitious man, and if some unlucky accident should befall Michael - if he is to be shot in the head by a police officer, or be found hung dead in a jail cell... or if he should be struck by a bolt of lightning - then I'm going to blame some of the people in this room; and then I do not forgive. But with said, I pledge - on the souls of my grandchildren - that I will not be the one to break the peace that we have made today." - The Godfather (1972) “There were eleven votes for "guilty." It's not easy for me to raise my hand and send a boy off to die without talking about it first.” - Twelve Angry Men (1957) "The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club." - Fight Club (1999) "I always wanted to be a gangster" - Goodfellas (1990) "“I Ate His Liver With a Side Of Fava Beans and A Nice Chianti” - The Silence of the Lambs "If my calculations are correct, when this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit." - Back to the Future (1985) Naja en we kunnen zo wel doorgaan met bekende quotes..

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Niet zo mekkeren, je bent ook nog eens een moderator! Ahem, de specifieke link die jij zojuist in je reactie plaatste betreft een topic over film/serie quotes. Laat mij even kort en bondig uitleggen waarom dit topic legitiem is: **Een quote is een aanhaling of een citaat, ofwel een weergave van wat iemand gezegd heeft. Een quote is vaak op schrift of digitaal vastgelegd.** Mijn omschrijving van dit topic gaat over scenes uit een film/serie. Nogmaals, ik bied mijn service aan om uit te leggen wat dat in houdt: **(Scéne) In de filmindustrie is een scène een combinatie van verschillende shots. Deze shots groeperen één handeling of gebeurtenis en zijn allemaal op dezelfde locatie en in dezelfde tijd opgenomen.** Het topic in jouw link is dus verschillend van deze. Misschien moet je de volgende keer maar niet de beidehandte knuppel uithangen, door een moderator van de community een commando te geven, terwijl jij geen recht van spreken hebt. Zaak gesloten, U ken doorgaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je niet zo intellectueel uitgedaagd zou zijn zou je onderhand gerealiseerd hebben dat OrangeMic z'n favoriete quotaties plaatste. Haha thanks! Maar die quotes horen zeker ook in dit topic. Het moment waarop deze uitspraken gedaan werden vond ik de film het sterkst. Vandaar dus de quotes als favoriete film momenten =)

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scenes waarbij je bij jezelf het kwartje hoort vallen. Bijvoorbeeld het einde van The usual suspects of het einde van fight club. Dat je de hele film lang op het verkeerde been bent gezet. Verder kan ik hier natuurlijk van alles van Batman, andere superhelden en Tarantinofilms gaan opnoemen, maar dat doen anderen zo te zien al voor me.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Als je niet zo intellectueel uitgedaagd zou zijn zou je onderhand gerealiseerd hebben dat OrangeMic z'n favoriete quotaties plaatste, niet scenes uit films waar jouw topic voor bedoeld is, vandaar dat ik hem gelinkt heb naar het desbetreffende topic. Nee, knulletje. Dat deed jij niet. Je wilde weer eens bijdehand doen maar sloeg de plank compleet mis door er voor te zorgen dat dit topic gesloten wordt omdat er al een ander bestaat, wat dus bullshit is. Dus Raymond. Bekkie voortaan gewoon hadden als je er niks van begrijpt, is beter voor U.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...