Ga naar inhoud

CDAB 72 [LXXII] Naar de bekende pic vragen.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wow waarom boeit jou het zoveel? Ik krijg twee weken de tijd om een onderzoek op te starten en af te ronden en daar is twee weken eigenlijk te weinig voor, dus je ''doet maar wat'' in de hoop dat het goed genoeg is. Het paper had gewoon een aantal richtlijnen waar ik me aan moest houden en dat deed ik liever niet, omdat ik mijn onderwerp liever van een andere hoek had willen belichten dan de hoek die ik nu ''gekozen'' heb. Ik had liever de focus willen leggen op waarom games kunst zijn (of waarom niet), en dat heb ik er stiekem ook wel in gestopt, maar de uiteindelijke opdracht ging over de financier en bemiddelaar van een product. Dit vind ik gewoon niet interessant, maar ik heb er wel 2000 woorden aan vuilgemaakt omdat dat nou eenmaal de opdracht was. Ik kan dan wel lekker tegendraads toch over andere dingen schrijven maar dan denkt men alleen maar dat ik de opdracht niet begrepen heb. Overigens is dit niet het slechtste wat ik ooit geschreven heb, want dat was mijn profielwerkstuk waar ik een 9 voor gekregen heb.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat is inderdaad een minder boeiend onderwerp met betrekking tot games. Dan kan ik er wel beter in komen. Het enige wat ik wil zeggen is dat als je iets van dit medium wil gebruiken in een onderzoek. Bijvoorbeeld waarom het kunst is of iets dergelijks, het natuurlijk beter is als het een goed onderbouwd verhaal is. Het is immers jouw hobby die je naar de buitenwereld toe vertolkt. Jij hebt de mogelijkheid om de hobby in een goed daglicht te zetten, tegenover al dat negatieve nieuws wat je zo vaak ziet. Dat gaat het beste als je er zelf ook achter staat. Maar ik begrijp dat wegens richtlijnen en het onderwerp je niet echt kon belichten wat je wou belichten, en ik begrijp dat je dan omwille van het punt (want dat is natuurlijk ook belangrijk) wat minder vanuit jezelf schrijft. Verder niks persoonlijks hoor <3
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Tja zo noemen we het gewoon op school. Vind je ''tentamen'' ook hipster? Zullen we het dan maar gewoon ''proefwerk'' noemen? Treu. Maar waarom worden er in Nedeland woorden als 'paper' en 'essay' gebruikt? Wat is de toegevoegde waarde daar in godsnaam van. Tentamen is overigens een normaal Nederlands woord, dus daar zit je er ff naast. Maar ik snapte je kritiek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...