Ga naar inhoud

CDAB 72 [LXXII] Naar de bekende pic vragen.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je weet wel wat er aan de hand is. Als je verstandig bent ben je gewoon lievvv want ik heb ook geen zin om je voor een lange periode te bannen. Regels zijn regels, of het me persoonlijk wat doet of niet maakt niet uit, maar de PU redactie heeft gewoon liever niet dat er met kanker gescholden wordt, wat ik volledig begrijp. Dus graag zinnen zoals: 'Houd je kanker bek' voor je houden, anders hoef je hier niet terug te komen. k thnx bye xoxo

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel kanker kind of joch maar daar heb in de context bij uitgelegd en als je dat gelezen had, had je door gehad dat het niet over de ziekte ging. Je ziet dat je me dus ten onrechte een waarschuwing geeft en mijn reacties verwijderd. Allemaal heel kkinderachtig, maar je snapt ook wel wat ik bedoel. Kap gewoon met dat moraalridder gedoe of houd alle opgestelde regels van de pu aan. (dan wens ik je overigens succes)

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier, dat zegt genoeg. 'Kanker kind/joch' is gewoon niet toegestaan. Wat begrijp je daar niet aan? Je kan uitleggen wat je wilt, maar als het niet mag, dan mag het niet. Of is dat zo lastig? Ik kinderachtig? Ik vind het kinderachtig van jou dat je hier op doordramt terwijl het al duidelijk is wat ik bedoel. Ik kan wel de moraalridder uithangen, of hoe je het ook ziet, maar als moderator hoor ik gewoon bepaalde grenzen te trekken (want er zijn ook veel klachten binnen gekomen over mensen die met kanker schelden en dat ze het vervelend vinden). Wat je ook gaat zeggen, als ik zeg dat het niet is toegestaan dan hoor je er gewoon naar te gedragen. Wat je reden ook is, het mag gewoon niet. Klaar. Als je met ziektes wilt strooien doe je dat lekker ergens anders.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...