Ga naar inhoud

CDAB 72 [LXXII] Naar de bekende pic vragen.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Hier, dat zegt genoeg. 'Kanker kind/joch' is gewoon niet toegestaan. Wat begrijp je daar niet aan? Je kan uitleggen wat je wilt, maar als het niet mag, dan mag het niet. Of is dat zo lastig. Begrijp nou eens dat ik het niet over een ziekte heb maar het werkwoord kankeren. Is gewoon een Nederlands werkwoord. Begrijpend lezen blijft lastig. Vervelend als mensen dat verkeerd interpreteren maar dan moeten ze bij zich zelf kijken en niet gelijk janken en de mods waarschuwen. En als ik het nou goed lees gaan de regels van de pu pas in werking als er veel over wordt Geklaagd, lekker systeempje wel. Kan dat dan ook andersom?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik kinderachtig? Ik vind het kinderachtig van jou dat je hier op doordramt terwijl het al duidelijk is wat ik bedoel. Ik vind het ook behoorlijk kkinderachtig hoe de mods doordrammen. JJullie willen een lijn trekken, prima, maar verwijder dan ALLE reacties waarin wordt gescholden met ziektes of mensen dood worden verwenst. Niet toevalig alleen reacties met het woord kanker omdat dat net toevallig een woord is met een negatief smaakje.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kankeren werkw.Uitspraak: [ˈkɑŋkərə(n)] Verbuigingen: kankerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gekankerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen heel erg klagend praten Voorbeelden: `kankeren over de troep op straat`, `kankeren op...

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Begrijpend lezen blijft lastig. Voor jou blijkbaar wel ja. Ik zeg al, ook al bedoel je het als het werkwoord kankeren, 'kanker kind/joch' is niet toegestaan en heeft bovendien niks met elkaar te maken. De regels van PU gelden altijd, maar soms kunnen kleine dingen door de vingers worden gezien als het niet heel veel uitmaakt. Dubbel topics zijn ook verboden, maar het kan zijn dat iemand niet goed oplette en dan wordt dat topic gesloten, hoeven we niet gelijk een waarschuwing voor te geven. Kinderachtig dat de mods doordrammen? Dus jij vindt het kinderachtig als iemand z'n taak verricht? Zegt veel man. Ik weet niet waarom jij deze discussie zo graag wilt voortzetten, maar hoe lang je ook door gaat, het is gewoon verboden om iemand uit te schelden voor 'kanker kind/joch', wat begrijp jij daar niet aan? Maar fijn, als jij het niet wilt accepteren en niet wilt luisteren mag je van mij betreft oprotten. Natuurlijk zien we niet altijd alles, we zitten niet 24/7 op het forum. Maar als er een melding wordt gemaakt dan lossen we het wel op. Als we ALLE reacties moeten verwijderen waar een grof woordje in staat wordt het wel erg extreem. We willen best wat ruimte geven, maar we moeten ook ergens een lijn trekken. Ik vind het bovendien niets meer dan logisch als er over iets wordt geklaagd, dat er dan werk van wordt gemaakt. Maar dat kan aan mij liggen hoor, blijkbaar heb jij hele andere logica als jij 'kanker kind/joch' hetzelfde ziet als het werkwoord kankeren, of iets in die richting.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...