Ga naar inhoud

CDAB 72 [LXXII] Naar de bekende pic vragen.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bovendien zijn reacties waar duidelijk alleen kankeren staat ook verwijderd wat ik nog steeds raar vind. maar als ik het goed begrijp krijg ik al een waarschuwing voor een keer schelden met het woord kanker? (wat in mijn ogen nog steeds niet de ziekte betreft)

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar laten wij er over op houden. Ik vind het wel handig als de mods zich juist kunnen verantwoorden als ze mij een waarschuwing geven en bovendien mijn verzoek om woorden als aids even te verwijderen aangezien ik mij daar aan stoor. Anders moet je maar geen mod worden hèèè.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrij essentieel bij een waarschuwing. Beetje jammer dat het mod team uit zoveel mensen bestaat die tegen de autisme aan hunkelen. (zelf verzonnen woord.) (jij niet hoor enzio, hou nog wel van je) wel handig als mods weten wat nou precies de consequenties zijn van de regels die ze uit hun laars toveren. Verwijderen jullie nog even die nare comments. Bij voorbaat dank.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...