Ga naar inhoud

CDAB 72 [LXXII] Naar de bekende pic vragen.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag heb ik mijn laatste toneelles gehad en na 7 jaar lid te zijn geweest huilend afscheid genomen. Daarna reed ik langs ons treinstation, dat gerenoveerd werd, en ik zag hoeveel er al aan veranderd was sinds de laatste keer dat ik er langsreed. Toen realiseerde ik me hoe de wereld doorgaat zonder jou en dat iedereen vervangbaar is. En toen werd ik depressief en at ik twee chocoladestroopwafels en kocht ik een jurk online.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vreemd genoeg vind ik dat soort nihilistische realisaties eigenlijk vrij geruststellend. Dat vind ik best knap, want ik wou dat ik dat vond. Ik denk dat het ook een soort idee van 'acceptatie' is. Zo moest ik gewoon accepteren dat het voor mij niet mogelijk was om in het noorden van het land te wonen en in het zuiden toneelles te volgen, en dan moet je uiteindelijk toch de knoop doorhakken. Zij zaten elke week zonder mij te repeteren en daarnaast loopt de contributie ook gewoon door. Misschien dat ik het maken van dit soort keuzes ooit als *oké, het moet maar* ga ervaren maar voor nu vind ik het kut.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...