Ga naar inhoud

Nieuwe desktop cadeau kregen, feedback nodig:)


rockas01

Aanbevolen berichten

Beste Mensen, Ik heb vandaag een desktop opgestuurd gekregen van een vriend binnen World of Tanks. Dit zodat ik op hogere specs kan gamen ipv op men huidige Lenovo Laptop. Mijn doel is dus voornamelijk om World of Tanks op ultra te kunnen spelen op deze desktop. http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00I44CFE8?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00#productDetails Omdat ik niet echt veel verstand hebt van de inhoud wil ik jullie vragen wat deze allemaal kan. Daarnaast heb ik al wel gezien dat er geen draadloze netwerk kaart inzit. Maar zou ik hiernaast nog meer moeten aanschaffen buiten draadloze netwerkkaart en een monitor? Windows 7 pakket komt erbij Alvast bedankt dames en heren! Met vriendelijke groet, Ramon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik speel zelf ook WoT, leuk dat je een PC ervoor gaat samenstellen! Wel een grote waarschuwing: WoT is een bijzonder slecht geoptimaliseerde game. Ikzelf heb een GTX980 en i5-4690 in mijn PC zitten, en haal 60 FPS *voor het grootste gedeelte van de tijd*. Zelfs dus met zo'n goede GPU haal je het nog niet altijd, puur door de slechte optimalisatie. Als tip wil ik ook nog meegeven dat de prestatie in WoT flink afhankelijk is van je single clock snelheid van je CPU/Processor. Omdat de engine van WoT geen multicore support heeft, schiet je weinig op met een quadcore systeem. Let wel, dit geld alleen voor WoT. Andere games (die meer futureproof zijn) ondersteunen wel quadcore support, en zullen aanzienlijk beter lopen dan met deze processor die je hier hebt neergezet. Kortom: als je puur en alleen deze PC koopt voor WoT, probeer dan een processor te vinden die een hoge single core prestatie heeft. Een goede GPU is ook belangrijk, en ik ben bang dat met je voorgestelde grafische kaart geen 60 FPS op maximale settings kunt halen. 30 FPS moet te doen zijn, en dat is zeker niet slecht, maar de FPS per map is zo'n groot verschil soms, dat je beter een grafische kaart kunt vinden die wat meer power heeft. Qua vervangende producten zou ik zelf niet zo goed een antwoord kunnen geven, daarvoor zijn er andere mensen hier op het gastenboek die daar meer verstand van hebben. Buiten de standaard dingen als monitor, OS en zo, is een goede virusscanner ook belangrijk. Deze zijn echter best makkelijk te vinden. Vee succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...