Ga naar inhoud

Drugs Deel 2


Saeglopur

Aanbevolen berichten

>Hoe ben je daar ooit weggekomen? Die uur later pas ofzo. Ik was eigenlijk na een uurtje alweer vrij helder/nuchter. maar die vriend waarmee ging keihard dus had hem wat keta gegeven, dat hielp wel om hem rustig te krijgen. Toen zelf ook nog maar wat genomen maar bij mij zorgde het er vooral voor dat ik weer vaag werd, me helemaal vervreemd voelde van mezelf en de wereld om me heen. Snapte echt helemaal niets meer van niets en was eigenlijk best eng. Maar goed na een tijdje waren we weer semi terug op aarde. Maar pas de volgende dag voelde ik me weer een beetje de oude.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat dit heel anekdotisch is en misschien hebben andere mensen hele andere ervaringen hiermee, maarja. Ik heb zelf 2cb, keta en zeker vroeger best wat truffels gedaan maar nog nooit LSD. In m'n vriendengroep heeft iedereen zo ongeveer wel eens LSD gehad, en hoewel je vooral veel positieve ervaringen hoort heb ik bij twee vrienden gehad dat ze gewoon voor best een tijd mentaal verneukt waren na wat ze niet eens als een bad trip beschouwden. Ik zou gewoon nooit drugs nemen die mijn persoonlijkheid of kijk op het leven zo drastisch zou kunnen veranderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de dingen op die site heb ik (naast 3-MMC) alleen 6-ABP geprobeerd. Dat was net XTC maar dan nog een stapje heftiger en langduriger, de dip was bij mij ook vrij heftig maar dat kan ook gekomen zijn doordat ik twee dagen achter elkaar door was gegaan. Ik ken wel wat mensen die het regelmatig gebruiken en er goed op gaan, maar voor mij was het één keer en nooit meer (ik ben ook al lang geen fan van meer van XTC, als je dat wel chill vindt kan je dit best eens proberen). En twee vriendinnen van me hebben laatst 4-FMA geprobeerd, zij zeiden dat het qua effect net als 4-FMP/4-FA is, maar dit is dus legaal (en totaal niet onderzocht, maar 4-FMP natuurlijk ook niet echt). Bij een hoop van die designer drugs is het idee eigenlijk om een licht afwijkende, maar wel legale versie van een ander, illegaal middel aan te bieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ben jij ook niet verslaafd aan keta maar gebruik je tussendoor gewoon een beetje pep om wakker te blijven?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://i.redd.it/g1gpeb83a4n31.jpg

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
@Rahl Deze week die 2F keta uitgeprobeerd. Eerste effecten waren chill en leken op keta maar minder sterk, wat zachter en "warmer". Je kan ook rustig wat meer pakken hiervan. Het leek ook wat minder diepgaand en kon nog beter nadenken en dingen doen. Het enige echte nadeel vond ik dat het een soort nasleep van minstens een uur heeft waarin de effecten eigenlijk weg zijn maar je nog steeds erg vaag bent en normaal praten en lopen lastig is. Gewone keta heeft dan toch wel de voorkeur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Oke, nice. Goed om te weten. Ik ga die de volgende keer toch even meebestellen. Ik heb laatst 4fma gedaan op een festival en ik voelde me echt helemaal top, energiek en blij. Ik kan mij volledig vinden in jouw vergelijking van 4fa, dat heeft ook die werking bij mij. Ik ga er niet echt van spacen, maar dat komt omdat ik na een capsule van 150mg over ging op de x. 6abp nog niet geprobeerd (wel gekocht) en ook nog even geen behoefte aan. 3mmc een maand of wat geleden geprobeerd in een thuis-setting en dat gaf gewoon een chille en spraakzame vibe. Verder niet heel bijzonder, maar op zich wel voor herhaling vatbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Zit momenteel nogal te trippen aan de 3mmc. Gaat nog prima maar ga nu wel nokken. Lag een handdoek naast m'n bed en die begon te bewegen, lijkt het een slang te zijn die heel rustig een muis aan het opeten is. Echt van dat hallucineren dat je krijgt als je teveel X pakt. Verder weer heel chill, superproductief, beetje lekkere tintelingen. Slap ouwehoeren met een maatmover hardstyle terwijl hij met een jointje thuis zit. Dus nog thanks Saeg, zonder jou had ik die research-chemicals site nooit gevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...