Kimk Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 hoi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Dat krijg je als je niet op argumenten reageert, maar alleen je eigen verhaal vertelt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 >Heb niet zoveel zin om in rondjes te lullen. Deze ga ik inlijsten. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Helemaal mee eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Iemand hier ervaring me 2C-E? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 met Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Stuur mij ook eentje op alsjeblieft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Bij 2CB en 4FMP hield mijn avontuur met exotische drugs wel zo'n beetje op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Moest als comment hieronder >:C Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Haha loser Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Waarom doe je het dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Het leuke hieraan is dat hij hoogstwaarschijnlijk zelf wel gelooft dat hij gelijk had. https://cdn.zmescience.com/wp-content/uploads/2020/02/Dunning-Kruger.jpg Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Ik rook veel wiet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Joh Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Was best leuk lezen hieronder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 En heeft zeker je hersenen aangetast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Het Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Wie is Dunning en wie is Kruger? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 @ Workingplayer Wie ben jij ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 binnenkort weer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Lekker microdosen tog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Op 5-2-2022 om 21:18, MetalGearBob zei: tog 🤦🏻♂️ Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Op 5-2-2022 om 21:18, MetalGearBob zei: Lekker microdosen tog. Ja, doe jij dat? Merk je er iets van? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 afgelopen weekend voor het eerst ongepland een nexus flip (xtc + 2cb) gedaan tijdens een psychedelic rave. Onze 2cb deed het niet dus toen moest ik maar wanhopig op zoek naar nieuwe druqs. Ik heb een halve xtc pil weten te bemachtigen en 1 hele goede 2cb pil. Ik nam eerst de xtc, heb zeker 2 uurtjes volop staan dansen op die volle psytrance muziek, toen ik merkte dat mn energielevel weer naar beneden ging nam ik de 2cb om een uurtje of 4-5. Normaal gesproken sta ik altijd bizar strak van de pillen en zie ik er uit als 'n een of andere zombie, maar toen de 2cb langzaam zijn werking begon te doen merkte ik dat mijn kaken weer lekker soepel werden. Ik kon weer lachen, oprecht lachen, en dat deed ik ook want dat gevoel en die beleving was immens gaaf. Alle kleurtjes nog aan toe. De al bestaande lichtshow werd een heus spektakel. De xtc was inmiddels wel weer op zijn retour dus uiteindelijk nadat ik helemaal op was ben ik ook maar gestopt met dansen. De fissa was ook al bijna echt voorbij. Iedereen helemaal deaud, behalve de hardcore mensen die wss geeneens druqs op hadden waren nog over. Ik bleef over met hele trippy visuals van de 2cb. Overal kleurende tekens in de vorm van gekke barcodes die als regenbogen door mijn beeld heen golfden. Duurde uiteindelijk tot een uurtje of 8 tot de laatste visuals weg ebten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.