Ga naar inhoud

Dragonball Xenoverse


Black Velvet

Aanbevolen berichten

Herro, Dit topic is toegewijd aan de game Dragonball Xenoverse. Stel hier dus je vragen etc. :) Persoonlijk was ik erg onder de indruk dat na vele (heel vele) Dragonball games er nog iets nieuws toe te voegen was aan de serie. Met Dragonball Online game in Azie, die aangekondigd werd voor EU en NA een anderhalf jaar geleden, en daarna was gecanceled, hebben we nu toch een erg sterke game gekregen. Het hele aspect van je eigen character maken en levelen is erg tof gedaan, en een compleet vernieuwde manier wat betreft de verhaal vertelling, staat sterk in zijn schoenen. Heb je de game nog niet? Dan raad ik je hem zeker aan, mits je uiteraard van Dragonball en/of fightergames houdt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Main Story vandaag uitgespeeld en dit is een van de beste DBZ games, zo niet de beste. De Story Mode is awesome, je eigen character maken met ontiegelijk veel mogelijkheden is super tof, de stages zien er subliem uit, de combat is rete vet en samen met vrienden online spelen maakt de game helemaal af. Ik ben er heel erg enthousiast over en raad hem voor elke DBZ fan aan. Tijd geleden dat ik zoveel heb genoten van een game. Echt een pareltje dus. Nu nog een hoop parallel quests te gaan, meer trainen met m'n master, meer unlockables halen en uiteraard de Secret Saga unlocken!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De game is inderdaad echt rete vet. Ik ben nu aan het farmen voor Super Saiyan, net klaar met de Frieza saga. Ik speel m op de PC, enige nadeel is dat je kramp in je pink krijgt omdat de alt en ctrl knop voor specials zijn. Maar dat begint te wennen, lol. > Waarom is er geen preview van de game gekomen op de site of in het blad, of heb ik dat gemist? Alleen Gamekings had een slap previewtje een maand geleden, maar daar hadden ze zich niet echt voorbereid, veel dingen die ze zeiden zijn niet waar. XGN heeft een review, maar die is heel slecht. Het is dus wachten op de propere sites. Had het al wel gevraagd, maar nog geen reactie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed spel, heb hem al lekker veel gespeeld en heb het verhaal gisteren uitgespeeld. Blijft best spannend, het is soms erg moeilijk wanneer je meerdere bosses tegelijk moet verslaan. Heb een vrouwelijke super saiyan die flink kont schopt, alleen jammer dat je niet offline met eigen personages tegen elkaar kan vechten. Daar had ik echt op gehoopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...