Ga naar inhoud

PU Meeting 3, de lente editie


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 593
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Overigens ook mooi dat mijn commentaar dat je vanuit de randstad sneller in die steden bent dan in andere plekken van Nederland, wederom compleet genegeerd wordt, of bijvoorbeeld als je van Overijssel of zo af komt. Overigens raad ik je aan om eens een landkaart te pakken, want Tilburg en Breda liggen een stuk minder oostelijk dan Eindhoven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals 9292 het aangeeft kun je vanuit Amsterdam met iets meer als een uurtje in Breda zijn. Tilburg anderhalfuur. Als je vanaf maastricht moet komen zijn je reistijden serieus langer. Diegene die dus zeiker dat het in de randstad moet houden zelf geen rekening met anderen. Elke lokatie Is gewoon kut voor iemand maar er Is altijd wat te regelen qua slaap plekken of iets. Dus als iedereen nou ff kapt met janken en gewoon stemt en batmanjepper de rest laat regelen kan het allemaal een stuk vlotter en makkelijker voor hem
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Overigens ook mooi dat mijn commentaar dat je vanuit de randstad sneller in die steden bent dan in andere plekken van Nederland, wederom compleet genegeerd wordt, of bijvoorbeeld als je van Overijssel of zo af komt. Je snapt dat dat andersom ook zo werkt he? Je bent vanaf die steden dus ook heel snel in de randstad. Maar goed, zoals ik al zei boeit het voor mij niet, maar ik kan me nog goed herinneren dat er de vorige keer is gezegd dat we het wat noordelijker of westerlijker zouden opzoeken dit keer. De randstad heeft trouwens wel een prima nachtnet die ook doorloopt tot breda.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als men in Breda zou wonen wel ja. Maar dat wonen ze dus niet. Dit Is meeste mensen moeten langer naar Breda reizen als de mensen uit de randstad. Heb zelf regelmatig uit Limburg naar amsterdam of utrecht gereist en dat Is echt een tering end. Geloof me als randstad mensen zich zouden aanpassen zoals de rest dat doet en niet zo zouden zeiken dan Had het allemaal al geregeld kunnen zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ook gewoon twee aparte meetings houden, een voor mensen uit de randstad en eentje voor de mensen die gezamelijk besluiten dat de meeste mensen ver weg wonen dus het ver weg moet zijn. ;-)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je snapt dat dat andersom ook zo werkt he? Je bent vanaf die steden dus ook heel snel in de randstad. Iedere andere stad in de randstad dan Utrecht is voor mensen uit Maastricht / Groningen niet te doen. Bijvoorbeeld Rotterdam of Delft kost mij drie uur met de trein en omdat Maastricht niet op het nachtnet is aangesloten moet ik dus om uiterlijk tien uur weer naar huis. Laat die poll nou gewoon voor wat het is en organiseer die meeting lekker in Utrecht. Omdat ieder gebied een directe verbinding heeft met Utrecht heeft scheelt dat ontzettend veel tijd voor iedereen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godver, als Nederlander heb je sowieso geen enkel recht om te zeuren over reistijden. En als je niet naar de meeting wilt gaan omdat het te ver weg is, zegt dat denk ik al genoeg over hoe graag je sowieso wilt gaan. De enige mensen voor wie de locatie zou moeten worden gewijzigd, zijn dus de mensen die toch al niet zo nodig willen gaan, wat het hypothetische wijzigen van de locatie compleet kolderiek maakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man man. Brabant vind ik geen probleem, maar Utrecht voor de 2e keer maakt mij ook niet uit. Het gaat sowieso niet om de locatie, maar om elkaar (weer) meeten. Eenmaal in de stad is het enige uitzicht dat we zien de binnenkant van een restaurant. En ja, kom gewoon niet als je niet eens een paar uur wilt reizen voor 1 keer in je leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je snapt dat dat andersom ook zo werkt he? Je bent vanaf die steden dus ook heel snel in de randstad. >Iedere andere stad in de randstad dan Utrecht is voor mensen uit Maastricht / Groningen niet te doen. Bijvoorbeeld Rotterdam of Delft kost mij drie uur met de trein en omdat Maastricht niet op het nachtnet is aangesloten moet ik dus om uiterlijk tien uur weer naar huis. Laat die poll nou gewoon voor wat het is en organiseer die meeting lekker in Utrecht. Omdat ieder gebied een directe verbinding heeft met Utrecht heeft scheelt dat ontzettend veel tijd voor iedereen. Dit dus. Uit je opmerking dat je vanaf die plekken even snel in de randstad bent als vice versa, slaat dus helemaal nergens op. Maar goed BBQ, dat je niet leest is wel duidelijk, want ik heb al meerdere keren aangegeven dat de voorgestelde locaties allemaal of noordelijker of westerlijker zijn dan Eindhoven, of een combinatie van beide. >Godver, als Nederlander heb je sowieso geen enkel recht om te zeuren over reistijden. En als je niet naar de meeting wilt gaan omdat het te ver weg is, zegt dat denk ik al genoeg over hoe graag je sowieso wilt gaan. De enige mensen voor wie de locatie zou moeten worden gewijzigd, zijn dus de mensen die toch al niet zo nodig willen gaan, wat het hypothetische wijzigen van de locatie compleet kolderiek maakt. Dit dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar goed BBQ, dat je niet leest is wel duidelijk, want ik heb al meerdere keren aangegeven dat de voorgestelde locaties allemaal of noordelijker of westerlijker zijn dan Eindhoven, of een combinatie van beide. Jij bent hier blijkbaar degene die niet leest, want ik heb nergens beweerd dat dit niet zo is. Het enige wat ik heb gezegd, is dat de vorige keer was afgesproken het in een andere regio te doen. Zoals ik ook al 10x heb gezegd maakt het voor mij geen klap uit. Dat ik de vorige twee keer niet kwam, had ook niks met de locaties te maken. De eerste keer had ik 3 deadlines dat weekend, de tweede keer zat het midden in mijn tentamen week.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Weet je, ik wil best een nieuwe enquete maken. Maar ik waarschuw je Orangemic, van ruilen komt huilen. Dat is het enige wat ik vraag! Mocht er dan alsnog een zuidelijke locatie uitkomen, dan bemoei ik mij er absoluut niet mee. =) Maar als ik zo je opmerking doorlees vermoed ik dat Utrecht nu bovenaan staat. In dat geval heeft het na mijn mening geen nut meer om een nieuwe enquête aan te maken, want dan heeft iedereen wel zijn zin gekregen gezien het centrale punt.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...