Ga naar inhoud

What to buy: PS4 of XOne


JeroenBode

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Er is hier natuurlijk al hevig gediscussieerd over de PS4 en XOne, maar nu wil ik eigenlijk nu ook één van de twee kopen. Maar natuurlijk is de vraag....welke? Ik denk dat het verschil voor mij ligt bij de exclusives, want de media-mogelijkheden van de XOne interesseren me op dit moment eigenlijk niet én ik begrijp dat de lokale mogelijkheden toch zeer beperkt zijn. Alleen is zie op dit moment ook niet echt fantastische exclusives op de planning staan.... Kunnen jullie mij adviseren welke van de twee ik in huis moet halen? En voor welke exclusives dan? Welke consoles moet vanaf deze week naast mijn WiiU pronken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben niet van plan om een PC aan te schaffen. Ik snap dat deze uiteindelijk misschien de allerbeste keuze is...maar ik wil eigenlijk met een voor de makkelijke weg gaan en een console kopen. Ik heb al veel gelezen over de verschillen tussen de PS4 en xbox One. Maar toch lijkt het enige versie de exclusives....Op zich heb ik altijd veel plezier gehad met Halo...maar ik ben ook een beetje over die hype heen. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar bijvoorbeeld No man's sky. Eigenlijk vind ik het aanbod aan exclusives een beetje karig...en ook 2015 brengt hier niet heeel erg veel verandering in...of zien jullie echte pareltjes?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem de console waar de meeste van je vrienden op spelen. Mocht dat niet doorslaggevend zijn, neem dan de consoles met de exclusives die jou het meest leuk lijken (de enige reden dat bij mij een PS4 ligt is voor Uncharted, FF XV en Persona 5). Mocht je geen voorkeur hebben bij de exclusives, neem dan de PS4, want: -Heeft betere specs dan de Xbox One -Is goedkoper dan de Xbone -Is kleiner dan de Xbone Je kan ook eventueel een Steambox overwegen die later dit jaar uitkomen. Dan heb je het gemak van de consoles met de kwaliteit van PC's!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Specs hebben tot nu toe weinig verschil laten zien. Tis meer wat de ontwikkelaar er mee doet. De prijzen zijn altijd hetzelfde geweest, alleen had de XO eerst alleen bundels met Kinect, nu niet meer. Qua exclusives heeft op het moment de XO op zo'n beetje al hun genres een betere (smaakgevoelig ja, dus even voor het gemak metacritic voor deze beredenering gebruikt). En qua grootte.. waarom zijn alle PS'ers opeens zulke console-reizigers? Laatste keer dat ik checkte plaatste gamers hun console gewoon onder de tv ipv in hun rugtas. En tja, pc is ook veel voor te zeggen. Gemak van op de bank neer ploffen met vrienden zal je niet zo snel hebben, en zelfs al heb je mensen die dit misschien hebben gefixt, voor heel veel pc gamers is dit niet te doen deze set-up. Het kost ook gewoon heel veel geld om elk jaar up-to-date te blijven, en Yayooo maakt een goed punt, het gaat vaak een stuk verder dan simpel een schijfje erin gooien, paar minuten installeren en spelen maar. Maar in the end, de belangrijkste factor vind ik toch wel wat je vrienden hebben (tenzij je puur singleplayer speelt). En ja, als je een hardcore fanboy bent van één merk, kan je daar ook beter blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik het zelf nog te vroeg voor. Zelf wacht ik in ieder geval tot 2016 met de PS4, als er genoeg exlcusives zijn om te kunnen halen meteen. Op het moment heb ik de XO voor de exclusives en alle third-parties, maar als side-console een Wii U, die weer veel anders brengt met de fantastische Ninty exclusives. Moet je wel van Nintendo houden of course.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hahahahaha!! Dat meen je toch niet serieus hè? =') Heb je pimol zuiger Orange weer. Nee sorry maar al die verlepte games die door 1 mannetje zijn gemaakt tel ik niet mee. Of de spele.nl games. De kwaliteit in exclusives zit hem vooral bij de consoles, blizzard is echter tof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plaatje is zo te zien ietsjes ouder geworden, maar laat nog heel effectief zien dat je niet gelijk heb: http://i.imgur.com/0vz5Lcg.jpg Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar je bron! Oh en nog een laatste ding: “Swearing doesn’t make your argument valid; it just tells the other person you have lost your class and control.” ― Shannon L. Alder

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...