Ga naar inhoud

High End gaming PC of niet?


Ronald0505-2

Aanbevolen berichten

Ik heb even jullie raad nodig. Ik wil PC gamen weer gaan oppakken, afgelopen jaren alleen maar console gaming gedaan en nu is mijn vraag, moet ik een High End gaming PC kopen of niet? Intel Core i7 (of is AMD beter?) met Nvidia GeForce GTX 980 Of is dat te overdreven en moet ik wat middelmatiger beginnen met bijvoorbeeld: Intel Core i5 en Nvidia GeForce GTX 750Ti? Ik wil voornamelijk race games spelen zoals Assetto Corsa, Project Cars, R factor, Raceroom etc. en graag op full detail settings. Misschien dat jullie ervaringen hebben en mij daarmee op weg kunnen helpen. Thanks!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even de aansluitingen van mijn beide TV's bekeken en de 60" heeft geen VGA aansluiting maar mijn 46" wel, dus dat moet dan geen Input lag geven neem ik aan? Maar de videokaart heeft natuurlijk DVI aansluiting. Ik heb al DVI naar VGA kabel en adapters gezien, kan en werkt dit? En als ik hem op de TV aansluit met HDMI en ik heb input lag, zie / merk je dat wel met het blote oog?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...