Reefa Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Dat was het! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Jiggydjezus zit in de fase dat hij denkt dat alles om hem draait en dat iedereen op de wereld gek is behalve hijzelf. Een andere reden kan ik niet bedenken dat hij hier zo'n beetje iedereen zit te beledigen maar zichzelf blijkbaar super vindt? Ik spreek je nog wel als je dit over drie jaar terugleest en je toch wel inziet wat voor rare kwast je was. Heb ik ook met comments van een aantal jaar geleden, maar ik was in ieder geval niet zó'n grote kankermongool. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Oh alvast voordat een ander het doet, *excuse my language*. Maar het doel heiligt de middelen, hoop ik in dit geval. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Wat een kanker hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Zo'n comment typen kost me ongeveer 20 seconden. Daarnaast heb jij vandaag, net als gister, ongeveer vier keer zoveel comments geplaatst als ik, en heb je zelfs een nieuw account aangemaakt om weer te kunnen irriteren. Bij wie zit het nou diep? Ja, mijn pik zit diep in je moeders kont maar dat is een ander verhaal (uit 1995 haha!!) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >het zit je wel diep he Probeer je nou op deze manier betekenis aan je bestaan te geven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Ja hou op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Idd :) Succes morgen met je SO Nederlandse grammatica :) Doe meester Benno L de groetjes van me :) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >>Ja draak , als iemand in je omgeving het krijgt piep je wel anders snotneus. Mijn tante heeft 't? Snotneus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Mensen die JiggyDjezus autistisch heeft genoemd: -Kotter (is getrouwd, heeft een baan en een huis maar is blijkbaar wel autistisch) -Respawnguy (Heeft volgens mij ook al het bovenstaande maar is ook autistisch) -DunneDraak (Oké hier begin ik wel te twijfelen LOL!) -Roastednerd (Die studeert in Delft die is wel autistisch oke oke) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Voor een onderzoek waar ik mee bezig ben zoek ik nog deelnemers. Het betreft een case control onderzoek waarin ik het verschil in blootstelling aan radioactieve straling in Eindhoven onderzoek tussen mentaal zeer gehandicapte jongeren en een controlegroep ook bestaande uit jongeren uit Eindhoven. Iemand nog een kennis/broertje/neefje/hond die kan/wil deelnemen? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Arendjan is eigenlijk gewoon een troll vermomd als sneuneus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >Van alle mensen die hier rondhangen noemt hij degene die werkelijk autistisch is niet eens autistisch. Lekker logisch, toch? Je bedoelt Ramon? Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >Het k woord Niet schelden met de ziekte van K!! Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 vgm is jiggy gwn die ene gast die zo erg ging janken om het woord kanker ohja de allesverbinder wat een kanker discussie was dat zeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 kunnen we niet een regel instellen dat trolls vogelvrij worden verklaard en dat dan geen regels meer gelden wel zo eerlijk en kvind dat erique de ip moet doorgeven, voor wetenschappelijke doeleinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
test-7 Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Bye bye Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >Ik schaar Jiggydjezus in hetzelfde rijtje als OMGWTFBBQ. Ik wil jou ook wel scharen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >Roastednerd (Die studeert in Delft die is wel autistisch oke oke) Wat studeer je Roasted? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >Moet je maar eens aan hem vragen. Dat vragen hoeft denk ik niet meer. Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Ik deed met mijn collega kerstversiering ophangen! http://i.imgur.com/J9ALSbv.jpg Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Waarvoor was die in eerste instantie eigenlijk gebanned gister? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Grappig ventje was het wel, steeds zo gepikeerd reageren maar er dan wel een '':)'' achter zetten zodat het lijkt alsof het hem niks boeide terwijl die duidelijk gefrustreerd was lol Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Mafklapper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Wie kan vandaag even samenvatten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.