Geel Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Ik heb ook maar mijn avatar veranderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Is Marcos gebanned? Ja ban mij dan ook maar meteen als we toch mensen zonder reden gaan bannen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Wat is dit voor debiel gedoe? Nu lijkt het alsof Respawnguy, Dunnedraak en ik hierbeneden elkaar aan het uitschelden zijn ofzo omdat alle comments van Jiggydjezus en Marcos foetsie zijn. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 https://www.youtube.com/watch?v=x_GNtBd98TA <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Is dat een Pokémon? Wat stom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Djiggizizi heeft in eerste instantie een ban van een week gehad nadat hij ondanks een waarschuwing door ging met spammen in topics die daar niet voor bedoeld waren. Nadat hij een 2e account heeft gemaakt mag hij minstens 6 weken wegblijven. Blahblah heeft een waarschuwing gekregen voor een aantal kankerposts. Marcos heeft in eerste instantie een ban van 3 dagen wegens het in discussie gaan met kinderen waarbij de kinderen moesten huilen. Wegens het aanmaken van een 2e account is de ban verlengd met een waarschuwing. Dunnedraak is een autist dus hij heeft een raar seksverhaal in z'n inbox gekregen. Als het niet klopt hadden de mods dat zelf maar moeten voorkomen door zelf wat duidelijkheid te scheppen. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 >Wat studeer je Roasted? Maritieme techniek b'vo Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Is dat met bootjes? Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Roastednerd zit je bij een vereniging? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 kheb helemaal niks gekregen niet eens kanker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Roastednerd heb je een knobbelnavel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TvDalen Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Kanker mods Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TvDalen Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Jullie maken geen verschil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Ik mis deze dagen. Wat was de tijd toch mooi er elke dag dit soort ruzies waren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Ik krijg sws een raar seksverhaal in mijn inbox Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Zo een statistiek tentamen vet leuke shit. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Nee Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 B'vo voor de leden Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Nog meer van die interessante meldingen? Zo heb ik vanochtend gewoon al gepoept. En 3 boterhammetjes gegeten. Jahaa het is weer dolle vrijdag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Houd eens op met dat autistische gedrag jegens Roel, Marcos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Maar zit je bij een vereniging? En b'vo roepen is voor mongolen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Ik zit bij een vereniging AJ Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Net oefentoets gemaakt, duurdr 7,5 uur. Ben verkrackt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Ah! Veiligheidsmaatregelen! https://www.youtube.com/watch?v=qp-4qiVbTTg Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 december 2016 Delen Geplaatst: 9 december 2016 Nee het werkelijke tentamen duurt gewoon 7,5 uur. Ik heb 24 kantjes vol geschreven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.