Mindless Geplaatst: 10 december 2016 Delen Geplaatst: 10 december 2016 De noodles van de action zijn in ieder geval niet te kanen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 10 december 2016 Delen Geplaatst: 10 december 2016 de bodem is lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 10 december 2016 Delen Geplaatst: 10 december 2016 >Dat is niet kort nee Dat zei je vannacht ook al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 december 2016 Delen Geplaatst: 10 december 2016 Ik heb 24 kutjes volgespoten Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 december 2016 Delen Geplaatst: 11 december 2016 Democratie is hetzelfde als voetbalsupporters de clubtrainer te laten kiezen. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 december 2016 Delen Geplaatst: 11 december 2016 Klopt veel beter is één sterke leider. Liefst rechts nationalistisch georiënteerd. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 11 december 2016 Delen Geplaatst: 11 december 2016 Gekscherend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 11 december 2016 Delen Geplaatst: 11 december 2016 Werken!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Messi kan ook links spelen hoor, maakt 'm niks uit! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 http://media.nu.nl/m/kryxhjeaohzf_wd1280.jpg Kijk hem dan genieten, sadistische klootzak Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Mijn milkshake brengt alle jongens naar de tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Oh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 https://www.youtube.com/watch?v=_NfnSgYqM4M Wat een geweldig kind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Echte mannen houden zich bezig met parketvloeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Echte mannen houden zich bezig met het vijlen van hun baardharen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Ik vind het een stomme kuthomo. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 Tokkie programma Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 >Tokkie programma Waarom denk je dat ik dit nu pas zie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 >Maarja, daar heb je weinig aan bij een man-in-the-middle aanval. jij vindt het zeker wel lekker om als man in het midden aangevallen te worden of niet dan fuckboy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 12 december 2016 Delen Geplaatst: 12 december 2016 was grapje doe rustig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 december 2016 Delen Geplaatst: 13 december 2016 Omdat je een tokkie bent? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 13 december 2016 Delen Geplaatst: 13 december 2016 Weer werken. Zag ik juist een vallende ster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 december 2016 Delen Geplaatst: 13 december 2016 > Wat een geweldig kind. Houd 'm in de broek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 december 2016 Delen Geplaatst: 13 december 2016 Ik viel net Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 december 2016 Delen Geplaatst: 13 december 2016 Is hier zojuist kanker gecensureerd??!?? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.