DunneDraak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Oftewel : http://www.retecool.com/wp-content/uploads/2016/06/trapernietinolo.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Nieuw gejank? =D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Sylvana is vermoooooord!!!!!!!!! BREAKING NEWS!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Er is geen beter gevoel dan naast de vrouw liggen van wie je echt houdt, terwijl ze geen idee heeft dat je zoveel van haar houdt en dat je in haar bed ligt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Respawnguy out. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Dat was het ook al toen de Alla nog open was. Niks anders dan bontkraagjes en valse id-kaarten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Ren ik door je wijk heeft je meisje spijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Spreek je nou over jouw moeder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Dat rijmt niet! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Kaartverkoop Star Wars is in USA begonnen en ik zit hier maar te wachten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Weet iemand btw of de Duke Nukem 3d remake alleen via de store te koop is of ook gewoon in de winkel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 mmh blijkbaar was de verkoop hier al begonnen al wisten ze bij de bios van niks toen ik vanmiddag belde. Maar op de site kon ik ze al bestellen dus de 16de ben ik er bij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 21 november 2016 Delen Geplaatst: 21 november 2016 Tsunami, leuk http://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/live/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 En waarschuwing is ingetrokken. Inpakken jongens, feest gaat niet door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 >Het is ook meer de schuld van de media dan van Sylvia vind ik, geef een gast met veel geld een podium en laat hem wat absurde dingen zeggen en hij kan president worden. Geef een paar "beledigde" mensen het woord en heel Nederland bestaat ineens uit rascisten. Aids! Down met down bestrijden noemt men dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 > 'ook' dit maakte mijn dag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Sylvana Simons is ook een mooi voorbeeld dat iedere uitgerangeerde bobo mongool een politieke carriére kan beginnen. Nu wachten tot bekend volemdam zich samenpakt om een partij te beginnen. Ik tip de naam 100% NL. Tenzij je natuurlijk een positiviteitsguru bent, dan faal je zelfs daar in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Vieze scheten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Scheetje van me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 DENK: Op een schip zitten en vinden dat je als enige niks hoeft te doen omdat er vroeger slaven waren. PVV: Op een zeilschip zitten en uit protest je eigen zeil in de fik zetten. SP: 20 denkelingen in je roeiboot laten terwijl het niet past. PvdA: Op een schip zitten met een kapot kompas. VVD: Je schip zit vol met schatzoekers die moeten betalen om 5% van de schat te krijgen en de kapitein krijgt de rest. CDA: Op zoek naar drijfhout om het schip mee te repareren. Groenlinks: zeilbootje met een windmolen aan de achterkant. D66: een veerpont Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Partij voor de Dieren: Ark van Noah 50 pluspartij: bejaarde piraten Cu+sgp: christuschromosomies Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 50+: schip vol bejaarden die niks doen en klagen op de andere schepen die harder gaan. Sgp: een ieder stap uit het schip om op water te lopen Piratenpartij: schip is geënterd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 O Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 Hihi :). Jaah ik ging even googelen welke partijen ik nog miste, maar toen ik weer in het pu-tablad kwam verschenen er geen lettertjes meer in het schermpje bij het typen. Dus toen maar een extra post. Oftewel kutsite. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2016 Delen Geplaatst: 22 november 2016 https://pbs.twimg.com/media/Cqu7jPXWYAAPzH7.jpg >Genghis Khan was a conqueror by force. The wars led in his name killed some 40 million people (about 10% of the world’s population at the time)! But, as a new study showed, these bloody conquests helped the environment – removing nearly 700 million tons of carbon from the atmosphere. >While the Mongol ruler wasn’t even thinking about it, he was causing the first man-made global cooling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.