Ga naar inhoud

E3 2015


Black Velvet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee cliché personages en b-film script. De hele kern van de oude hitman is eruit gesloopt, je was 3 kwart van het level alleen maar aan het sneaken. Je kon je eigen hits niet meer plannen, je eigen wapens niet meer kiezen voor de missie etc. Het was misschien een toffe game maar geen toffe hitman game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Denk dat de aanwijzingen er genoeg zijn. Ondertussen ook zo gehyped dat Bethesda het anders heus ontkend zou hebben inmiddels, zou een flinke teleurstelling zijn voor veel mensen als er geen aankondiging is. Overigens viel het me op dat er nieuwe fallout-merchandise beschikbaar komt (check bethesda store) twee weekjes na de E3. Toeval?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al vrij gevraagd bij mijn werk zodat ik niks hoef te missen! Man man man wat heb ik er een zin in! Ben nu alles van vorig jaar aan het terug kijken. Lachen om te zien hoe enthousiast er gereageerd werd op games die nu gigantisch geflopt bleken. Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal gaat geburen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik graag wil zien: - Onthulling Fallout 4 (zeer waarschijnlijk) - Onthulling Elder Scrolls VI (zeer onwaarschijnlijk) - Onthulling Dishonored 2 (neutraal) - Meer over Kingdom Hearts 3 (waarschijnlijk) - Meer over Final Fantasy XV (neutraal) - Meer over Naruto Storm 4 (zeer waarschijnlijk) - Meer over Pirate Warriors 3 (waarschijnlijk) - Onthulling Dragon Ball Xenoverse 2 (zeer onwaarschijnlijk)

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...