Ga naar inhoud

Battlefield Hardline clan Militaires Sans Frontières zoekt leden


FoxMulder2014

Aanbevolen berichten

http://battlelog.battlefield.com/bfh/platoons/view/6507370176611227718/ Battlefield Hardline: wie wil een Benelux clan joinen? Momenteel zijn we 8. Maar we ontbreken nog enkele mensen. Iedereen is wel. Leedtijd is minder belangrij zolang je je maar gedraagt ingame! Daarbij is het lachen, ingame is het serious. We hebben een strikte hierachie ingame (deze is enkel van tel ingame, daarbuiten niet). Voorbeeld. Je schiet niet vooraleer je je SL zegt te vuren (te vroeg schieten verraad je positie. De kunst is dichtbij komen en dan na het vuur signaal met 3 a 4 man dubbel zoveel gasten omzeep helpen. Werkt mooi. Strategisch spelen is even wennen, maar zodra je er met weg bent wil je niet meer terug. Als je opeens gaat merken dat je een pak meer gaat winnen, wil je niet anders meer ;) Over mijzelf. Ik speel online sinds MoH:AA ik was heel erg matig. Daarna kwam BF1942, BF:V en BF2. Met BF2 terug wat clanwars speeld. Maar het kwam pas lost toen Quake Wars uitkwam. Shit werd real en hoewel het een de kant de BF2 clan waar ik lid van was grotendeels uitklaar haalde (lees er bleef 2 man over). Zijn we daargegaan en uiteindeijk 5e geworden in 1e Divisie. 4 van onze 6 leden zijn pro geworden en hebben meegedaan aan de wereld (of het nu Europese?) beker Quake Wars. Ik was er niet en ja, we hebben en park rammel gekregen van teams als Dignitas. Het was een hardline leerschool Nu zoeken ik en enkele andere mensen die zich engageren voor Battlefield Hardline. Dat gaat van casual tot hardcore. Er is voor iedereen plaats voorzien. Kwaliteit speelt geen rol. Of je nu al 10 speelt of juist begint. We hebben een plaats voor je. Enige voorwaarden zijn: Teamspeak 3 Nederlands spreken Beetje discipline hebben ingame. (=Luisteren naar de Squad Leader en de SL luistert op zijn beurt naar de Team Leader, je snap wel) Geen chit-chat tijdens matchen. Dat kan er gerust of tijdens onderlinge friendlies of publics Positieve mentaliteit Contacteer: bartblommaert[at]live.nl Onze naam is Militaires Sans Frontières. Soldiers Without Borders. We zoeken zowel nieuwelingen als ervaren gasten die bereid een meer leidinggevende functie op zich te nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...