Ga naar inhoud

Neerlands Trots!


MrStef85

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe ver hij komt, hangt toch af van de auto's waarin je mag rijden. Zijn vader had in 1994 zijn beste seizoen omdat hij toen in de Benneton reed. Een auto die speciaal gebouwd was voor Schumacher. Jammer genoeg niet voor een rooky als Jos toen was. Wel 2 keer podium. De seizoenen erna was er een middelmatige of slechte auto voor hem. Wel nog een aantal keer in de punten gereden dat toendertijd nog een grotere prestatie was omdat enkel de eerste 6 in de punten reden. Maar laten we hopen dat Max betere auto's krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Olav Mol zal het vast niet snappen. Denk dat hij het beter dan jouw snapt want die man zit al jaren in het vak... Kijk als je Ronald van Dam, of hoe die aardappel ook heet, nou gaat afkraken dan snap ik dat wel, maar Olav Mol deed het naar mijn idee wel goed... Ik heb toevallig de GP van Australië Sport 1 gekeken omdat ik toevallig bij familie met een Sport 1 abo was en wilde kijken of het commentaar beter was dan in de eveneens tergende RTL7 tijd. Nou, nee. Olav Mol kan nog steeds niet rekenen en doet daarom alsof iedere pitsstop spannend is en op een gegeven moment in de race bleek dat hij geen idee had van de undercut. Waardeloze kerel, schreeuwt wel erg veel.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wordt niet de nieuwe Schumacher. Maar hij komt er wel. Als deze teee gasten van STR doorgroeien, gaan ze het de top nog lastig maken. Max gaat niet gelijk records breken, maar heeft wel potentie om het te doen, samen met Sainz. Want die Spanjaard komt er ook wel. Die rijdt ook gewoon super goed! Komt helemaal goed met die twee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren te laat ben ik het via de BBC gaan volgen. Eigenlijk pas toen het op RTL7 verdween. Veel eerder had ik dat moeten doen. Geen reclames meer, niet die idioot van een Olav Mol (om de redenen die Avant al heeft benoemd), fatsoenlijke pre- en aftershow en fatsoenlijke presentatoren (geweldige combi tussen Jordan en Coulthardt) en goed commentaar. En laten we wel wezen, Lee McKenzie krijgt coureurs voor z'n microfoon, Coulthardt spreekt nog eens iemand op de grid voor de start, maar Olav Mol kan niet meer dan z'n microfoontje bijhouden als een buitenlandse journalist een zinnige vraag stelt aan een coureur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vers van de pers: Volgens Toro Rosso-teambaas Franz Tost heeft Max Verstappen met zijn optreden in de Grand Prix Maleisië alle critici definitief de mond gesnoerd. De zeventienjarige Limburger kwam als zevende aan de finish op het Sepang International Circuit en stelde zo zijn eerste Formule 1-punten veilig. "Ik zei in oktober en november, toen iedereen zoveel kritiek had, al dat Max op het circuit wel antwoord zou geven. Pas dan begrijpen domme mensen het ook", zegt Tost in het Britse Autosport. "Ik ben meer dan gelukkig met onze beide coureurs. Beide hebben sterk gereden en geen fouten gemaakt. Ze zijn ontzettend leergierig en staan overal voor open. Ze willen alles weten over de auto en welke veranderingen er worden gemaakt. Die kennis helpt ze om nog weer beter te presteren. We hebben twee zeer bekwame jongens in dienst." Ook technisch directeur James Key, die met de STR10 een uitstekende auto heeft afgeleverd, is vol lof over Verstappen en Sainz Jr., die zondag achtste werd in de race. "Ze hebben allebei fantastisch gereden in zeer zware omstandigheden. Ze doen precies wat we van ze verlangen en de feedback die ze tijdens de race over de banden geven, is exact wat we nodig hebben. Het is bijna alsof we niet met rookies te maken hebben." bron: gpupdate.net
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toro Rosso rijdt binnenkort mogelijk met gele wagens. Het zusterteam van Red Bull Racing, tevens de renstal van Max Verstappen, zou daarmee voldoen aan de wens van motorenleverancier Renault om meer zichtbaar te zijn. "Renault geeft veel geld uit aan de motor. Niet zo veel als Mercedes weliswaar, maar het gaat om een significant bedrag", zegt motorsportbaas Helmut Marko van Red Bull Racing op de officiële website van de Formule 1. "Ze staan er hetzelfde in als Red Bull: de Formule 1-deelname moet wel iets opleveren." Marko bevestigt dat er ook wordt gesproken over een overname van Toro Rosso door Renault. "Maar waarschijnlijker is dat er gele wagens komen. Zo'n scenario is alleen denkbaar als de nauwe relatie tussen Red Bull Racing en Toro Rosso intact blijft." Geel is de kleur waarmee Renault vroeg zelf reed in de Formule 1. Eerder deze maand gooiden Red Bull Racing en Renault nog met modder nadat de leiding van de Oostenrijkse renstal klaagde over de betrouwbaarheid van de krachtbron. bron: nu.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag het inderdaad staan ja maar persoonlijk mogen ze dat ding van mij pimpelpaars met goude strepen verven, als die bak maar snel is en Verstappen enmee overweg ken dan vind ik het allemaal goed. Alonso heeft ook nog in de blauw/gele renault gereden en daarin zelfs 2x wereldkampioen geworden. De tijd zal het leren of de wagen geel wordt
Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige manier waarop Verstappen of Saints jr beter kan finishen dan 7e is als er een Williams, Mercedes of Ferrari uitvalt want zonder een beetje geluk gaat dat niet sneller. Niet dat Verstappen of zijn teamgenoot niet over het talent beschikken, maar simpelwweg omdat die Toro Rosso gewoon niet snel genoeg/betrouwbaar genoeg is. Reken maar dat de topteams deze gasten nauwlettend in de gaten houden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat het met Mercedes en BrawGP goed is gekomen maar dat is geen garantie dat het met McLaren ook zo snel goed gaat komen. Ze waren in Maleisie al een heel stuk sneller dan in Melbourne, maar ze zullen echt niet binnen 2 races plotseling meerijden in de middenmoot. Ik hoop van harte dat McLaren er volgens jaar beter voor staat. Honda had waarschijnlijk op een betere comeback gehoopt en ook beter verwacht....net als ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

Max begin augustus met Toro Rosso naar GAMMA Racing Day Max Verstappen komt het eerste weekend van augustus met zijn Scuderia Toro Rosso team naar de GAMMA Racing Day voor een Formule 1-demonstratie op het TT Circuit Assen. F1-coureurs David Coulthard, Jean-Éric Vergne en Sébastien Buemi maakten er de afgelopen edities een fantastische show van, maar dit jaar hoeft Red Bull niet buiten de landsgrenzen te kijken voor een Formule 1-coureur. GAMMA Racing Day en Red Bull brachten drie jaar geleden voor het eerst een Formule 1-auto naar het beroemde MotoGP-circuit. Met de komst van Max en Toro Rosso wordt opnieuw een samenwerking tussen Red Bull Nederland en het grootse gecombineerde auto, motor- en kartrace-evenement van Europa beklonken. Nadere details omtrent de invulling van het programma van Max zullen nog volgen. bron: www.verstappen.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...