Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

>Neemt niet weg dat ik je een eikel vind met de manier waarop jij je quote zo graag overgebruikt. Dát is namelijk een domme mening. Want als jezelf niet beledigd wil worden moet je dat natuurlijk bij andere ook niet doen, wat je dus wel bij mij deed, waarom je mijn dildo grappenreeks naar je hoofd kreeg. C'est tout. Ik zou nog eens naar beneden scrollen, de opmerking over een dildo was toch echt eerder. Voor iemand die zegt dat ik niet kan lezen heb je toch aardig wat poep in je ogen. Dus, als je mij een eikel vind, is dat omdat je niet kan lezen. Als we het dan toch hebben over hoe personen wel en niet zijn, geef ik ook maar mijn mening over jou. Komt ie. Blackvelvet is niets meer dan een kansloze douchebag die zich iets te hard probeert te profileren als het gangster thug type, het soort jongetje dat zichzelf superorigineel voelt terwijl hij eigenlijk net zo interessant is als een beschilferde teennagel. Het type figuur wat zijn gehele indentiteit wil ontlenen aan het feit dat hij joints rookt en van alcohol houdt, en dat dan ook telkens trots op een internetforum vermeld. Alsof dat speciaal is in Nederland, waar iedereen van boven de 18 een winkel in kan lopen om wiet te halen. "oh my god, ik ben zo stoned woooo, dat ga ik posten op een gamewebsite!" Jezus Christus, zelfs Uhurus bracht het niet zo kansloos. Het type wat zichzelf heel alternatief vind en zichzelf niet als kuddedier opstelt, maar wel de meest cliché alternatieve interesses en opmerkingen er op na houdt. Maar dit stoort me niet eens zo heel erg, ondanks dat ik het zwaar kansloos vind. Maar dan komen we uit bij je gedrag naar andere mensen hier. Het type wat op het internetforum de grootste bek heeft, en het snelste geneigd is om zich tot beledigingen te verlagen, maar het minste met argumenten komt. En als er dan al argumenten zijn, zijn het domme argumenten die snel van de tafel geveegd worden. Het type die discussieerd met woorden waarvan hij de betekenis niet snapt, en dan ook nog zo achterlijk is om de wikipediapagina van het woorde te posten, zonder eerst te lezen dat hij de betekenis niet snapte. Serieus, hoe diep wil je je eigen graf graven? Doe ze de groeten in Australië. Je kan zeggen over Ramon met zijn wikipedia wat je wil, zo'n kansloze fout zou hij met zijn autodidactische kennis niet gemaakt hebben, "jochie". Dus als je mij een eikel vind, best. Van figuren zoals jou hoor ik dat graag, want figuren zoals jij moeten om de zoveel tijd even verbaal met de tandjes op de stoep gelegd worden, anders ga je dadelijk ook nog echt zo geweldig stoer bent als wat je met je wanhopig opschepperige posts wil laten overkomen. Vind mij maar lekker een eikel, morgen ben je het toch weer vergeten. En om af te sluiten hoop ik dat 3 keer scheepsrecht is, want de eerste 2 keer is het niet doorgedrongen. >Een mening kan ook dom zijn. Je gemiddelde post is daar een goed voorbeeld van. Ok, nou, doei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>zelfs Uhurus bracht het niet zo kansloos Uhurus was velen malen kanslozer, dat is niet te overtreffen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben deze keer voor Batmanjepper. Wat the fuck is met BlackVelvet. Vroeger had hij altijd die geslaagde comments, wat is er gebeurd?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...