Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Is je trukendoos op, jochie? Mensen proberen te beledigen als je in het nauw zit hé. Mooi kenmerk van fanboys. Aldus de man die begon met het commentaar dat ik een batman dildo uit mijn reet moet halen. Pot en ketel, "jochie" >Daarnaast begin je over subjectiviteit, dat is juist waar ik niet mee bezig ben en jij wel. Je naam en avatar maken dat wel dubbel duidelijk. >Als ik iets over je favoriete film/game/whatever zeg, wat niet alleen voor jou geldt overigens, moet je je niet zo op je piemeltje getrapt voelen. Het is slechts een gedachte gang. Ik heb nog niks gezien, ik deel alleen mijn mening over wat ik van de trailers vind, en wat ik van de film DENK te verwachten. Dat kan per persoon verschillend zijn. Verrek, lijkt anders toch verdomd veel op subjectiviteit. Misschien moet je het even opzoeken in een woordenboek. Of wacht, Ramon, wil jij hem de wikipediapagina linken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Aldus de man die begon met het commentaar dat ik een batman dildo uit mijn reet moet halen. Pot en ketel, "jochie" De waarheid is hard, en origineel zijn is moeilijk. Zeker als je Batmanjepper heet ;') > Verrek, lijkt anders toch verdomd veel op subjectiviteit. Misschien moet je het even opzoeken in een woordenboek. Of wacht, Ramon, wil jij hem de wikipediapagina linken? Ik weet dat woordjes achter elkaar lezen soms lastig voor je kan zijn, maar misschien moet je mijn vorige reactie even opnieuw lezen. Ik zal het even voor je op een rijtje zetten: Jij bent subjectief, ik ben objectief. Want ik sta neutraal in dat hele gebeuren waar dit over zou moeten gaan eigenlijk, maar wat jij compleet negeert. Jij daarentegen hebt nog steeds die negroïde dildo met batman logootjes erop, tot ver in je rectum zitten. (wat overigens niet eens een belediging is als je beseft dat het niet eens waar is, dus daar had je jezelf even mee zojuist.) Reden waarom ik objectief ben is omdat er trailers bestaan, waar content te zien is van wat ik (nogmaals) DENK dat het een flop film word. Dat is een mening gebaseerd op bestaand materiaal, hoe de fuck ben ik dan subjectief? Dus, ik bespaar de heer Ramon even de moeite deze keer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Subjectiviteit of: http://www.bol.com/nl/p/van-dale-groot-woordenboek-van-de-nederlandse-taal/1001004008287894/ PS. Waar blijft die quote nou van dat ik mensen kaartjes bespaar?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...