Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ach wat schattig, mij een beetje onorigineel noemen. Het unicum in poging tot dissen. Als jij een trailer bekijkt, en zegt dat het jou mening is dat het een flop wordt, dan is dat subjectief. Dat is een mening namelijk altijd. Verder, als we dan toch op de trailer in gaan, dan kan ik bij deze zeggen dat je argumentatie als een tang op een varken slaat. Als ik zeg dat de film tof wordt (wat ik niet zeg, ik laat het in het midden) is dat ook subjectief. Heb je je overigens al eens bedacht dat ik als batman fanboy misschien juist kritischer ben over zo'n film omdat ik me afvraag of het bronmateriaal geëerd wordt? Nee, dat was je natuurlijk niet te binnen geschoten, want je was te druk bezig met inkoppertjes over dildo's te maken. Overigens rete origineel, chapeaux. Daarnaast. Stel dat ik een trailer zag van een nieuwe tarantino film, en ik roep dat het naar mijn mening een flutfilm wordt omdat acteur a een lispel heeft, ben jij de eerste die reageert. (niet dat dit snel zal voorkomen, want tarantino). Om nog even af te sluiten quote ik de wikipedia die je gelinked hebt, maar overduidelijk niet gelezen hebt. >houdt in het persoonlijk oordeel of de persoonlijke zienswijze van een individu, betrekking hebbend op of uitgaand van de persoonlijke zienswijze of smaak. Het tegenovergestelde is objectiviteit. Zowaar toepasbaar bij het vormen van een mening over een trailer. En mij beschuldigen dat ik niet kan lezen :') Verder, dat van dat kaartje heb je niet gezegd, maar dat is dan ook het enige in je lange verhaal dat niet op pis slaat. Want je bent te druk met onoriginele beledigingen verzinnen om daadwerkelijk een punt te maken. Dus, om mezelf even te quoten. >Een mening kan ook dom zijn. Je gemiddelde post is daar een goed voorbeeld van. En om af te sluiten. https://www.youtube.com/watch?v=naGOZoHxA-I
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Als jij een trailer bekijkt, en zegt dat het jou mening is dat het een flop wordt, dan is dat subjectief. Dat is een mening namelijk altijd. Ja, je hebt gelijk. Mijn fout, en daarom neem ik dan ook mijn woorden terug. Excuzé. Neemt niet weg dat ik je een eikel vind met de manier waarop jij je quote zo graag overgebruikt. Dát is namelijk een domme mening. Want als jezelf niet beledigd wil worden moet je dat natuurlijk bij andere ook niet doen, wat je dus wel bij mij deed, waarom je mijn dildo grappenreeks naar je hoofd kreeg. C'est tout.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...