Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan het even niet meer vinden maar een paar jaar terug zag ik een video van wat kinderen in een Arabisch land die van een metershoge pier sprongen. Een paar meter lager zat wel een betonnen rand van een meter breed dus ze moesten wel wat verder springen. Een joch aarzelt, springt half, slaat met z'n gezicht op de rand. Hij drijft op z'n buik, bewusteloos, water bij z'n hoofd is lichtrood. Om de een of andere reden is er in het ziekenhuis ook nog gefilmd. Z'n gezicht is letterlijk doormidden gespleten en valt in vier delen uit elkaar als de dokter het niet vasthoudt. Hij heeft z'n ogen nog open.
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, ik zit gevulde koeken te eten, lees ik dit overigens is mijn ergste video uhh 3 guys 1 hammer komt dichtbij maar ik vond deze nog net iets schokkender http://www.liveleak.com/view?i=cfd_1367882372 niet naar kijken tenzij je daar een fetish voor hebt overigens zijn er ook zat video's over martelingen in Syrië enz. die zijn ook te walgelijk voor woorden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...