Ga naar inhoud

CDAB 75 [LXXV] Het is altijd donker in de catacomben van de tandarts-assistente


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> En Velvet, waarom denk je dat deze films gaan floppen? Omdat het zo verschikkelijk gehyped wordt, en serieus Harrison Ford terug als Han Solo, en dan ziet ie er ineens 80 jaar ouder oud. Komt voor mijn gevoel niet helemaal geloofwaardig over. Het ziet er mooi uit enzo, maar het verhaal is waarschijnlijk afgezaagd. Wat betreft Batman v. Superman. Ze hebben Batman een CGI stem gegeven, of het is een versie van z'n suit, of het is hoe het hoort in de film, maar dat vond ik weak. Voor derest zal het allemaal wel. Sowieso nog wat vroeg om het te zeggen, maar dat dacht ik gewoon. > Natuurlijk is alleen Velvet in staat om te zeggen dat zelfs Episode 7 een flop word. Nog even en je bent een rus. Natuurlijk is Thrawn niet de grootste Starwars fanboy op de aardbol, hoe kan ik dat nou denken ;') > Maargoed je had deze meningen ook altijd over games die je niet had gespeeld -_- Voorbeeld? Ik heb nooit een mening gegeven over iets dat ik nog niet gespeeld had hoor :P, dus ik weet even niet waar je die nonsense vandaan haalt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>en dan ziet ie er ineens 80 jaar ouder oud. Komt voor mijn gevoel niet helemaal geloofwaardig over Overdrijven is ook een vak. Solo is toch ook gewoon ouder? > Het ziet er mooi uit enzo, maar het verhaal is waarschijnlijk afgezaagd. (Bron: Je eigen aars) Serieus, hoe kom je daarbij? Het verhaal is altijd een van de sterkste punten van de franchise geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk roep ik gewoon maar wat. Maar zoals ik het zie vanuit de trailers, ben ik niet echt weggeblazen. Ik heb ook niet echt bar veel met Star Wars, daarom word ik er niet warm of koud van. > Overdrijven is ook een vak. Solo is toch ook gewoon ouder? Het ging meer om dat ik Solo zag en direct flashbacks kreeg naar de Indiana Jones film uit 2008 die echt moeilijk slecht was. Dus ik legde even de link naar Star Wars dat die kans er dan ook best in kan zitten. Ford heeft namelijk al ruim 10 jaar niet meer in een "goede" film gezeten. Het hoeft niet zo te zijn. Maar Episode 4, 5 en 6 vond ik nou niet echt heul sterk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...