Ga naar inhoud

CDAB 76 [LXXVI] BRING BACK 3NCRYPT3D!!!


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En ik doe genoeg met mijn leven. Ik zit niet 24/7 op pu.nl en hoef geen mod te zijn om over mijn onzekerheid heen te komen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>romp romo romp Roel is een... En nog een paar van zulke dingen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wacht ja, die had ik gezien ja. Sneu dat dat weggehaald wordt, maar al die 928282 beledigingen aan het adres van andere users die hier elke dag geplaatst worden niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zou je niet beter die opstand tegen de Mods gewoon laten vallen? (Enfin, opstand... Je weet wel) Ik zou het zo bekijken, want ik kan me best voorstellen dat jij Mods betrapt hebt op tegenstrijdigheden die in jouw ogen misschien Mod-onwaardig zijn. Wel, de strijd kan je niet winnen hé, uiteindelijk, dat weet je wel. Laat ze gewoon vallen, doet er niet toe wie in zijn recht is. (want ja, Mods zijn ook mensen en maken fouten) Is het dan belangrijk voor jou om hen hierop te wijzen? (je mag dat doen, maar het zal je niet helpen, ook al geef jij te kennen dat jij die regel nooit overtreden zou hebben, het maakt je niet geschikter om Mod te worden. (Als dat je mogelijke doel is) Waarom niet? Omdat de negatieve lading die eraan verbonden is, bij hen (misschien onbewust) protest oproept. Ik zou het zelf gewoon loslaten, omdat wat je ook probeert, het zal de situatie er nooit beter opmaken. (ook niet als je een Mod verplicht zijn fout laat toegeven) Het is vooral voor jezelf, energie die het niet waard is. Je komt gemakkelijker tot rust. Ik ben niet aan het raaskallen hé Arend, ik ken de situatie niet, dus probeer met zoveel mogelijk aspecten rekening te houden. Ik las wel eens een paar keer dat je wat verbitterd bent vanwege het mislopen van het moderatorschap.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Thrawntje, wil je op wat vraagjes antwoorden? -Als je ooit met barbie's gespeeld hebt, kon jij dan ook met Action man spelen? Ooit met de autootjes gespeeld? Blokfluit of harp? (en eventueel de discussie verder zetten wat nu het moeilijkste te bespelen is) 1 keuze toegestaan Oorbellen een ketting, olijven kiezen, een kussentje voor op te slapen waarop zelf met de hand het volgende genaaid is: With this, you never have to sleep alone anymore the time it took to make, is gonna give you a sensation you never felt, Kleine gezellige ruimte of grote ongezellige? Een hele namiddag voor jou stiekem bloemetjes gaan plukken in de tuin van het Koninklijk paleis? .krijgen en teruggeven of krijgen en alleen maar nemen? Kinderboerderij (met kleine schaapjes;-) of een vogeltje op je vinger hebben staan en hier blij van worden, vogeltje ziet dat en word ook blij, het maakt jou blij dat jij dit aan dat vogeltje hebt kunnen geven, het vogeltje is hier dankbaar voor en geeft een snelle knipoog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mogelijk om te stoppen met de opstand tegen de Mods, maar, waarom? Je zit er al zo diep in, waarom zou je er nog uit willen (of moeten)? Neen, dat is niet juist hé. Je moet het allemaal even rustig relativeren (gewoon doen!). Zou jij, naar jouw mening, want ik denk van wel, maar ik weet het ook niet zeker, maar jij misschien wel, of niet, komma, komma, het beter kunnen dan de doorsnee Mod??? Ben jij vindingrijk, ingenieus, scherpzinnig en intelligent (net als ik, want als kind is mij dat eens verteld een winkelier, maar daar vertel ik later wel meer over)? Ben jij de juiste man voor de juiste taak? Misschien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://geacron.com/home-en/?sid=GeaCron28460 Ramon

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik zit niet 24/7 op pu.nl en hoef geen mod te zijn Ik wel, mag ik nu mod zijn?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...