Ga naar inhoud

CDAB 76 [LXXVI] BRING BACK 3NCRYPT3D!!!


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de deze Meivakantie zoveel pretparken, dierentuinen, speelplaatsen etc. etc. gezien dat ik bijna weer blij ben dat ik rustig aan het werk kan... bijna... Nieuw spelletje op mijn werk... We plaatsen glazen wanden op plekken waar nog nooit eerder een wand heeft gestaan... Extra punten voor diegene die de wand ontdekt voordat hij/zij er met z'n bakkes tegenaan loopt! En Wifi hier is ziek ofzo... Dus leen wat Wifi van de buren, maar erg traag...
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik had het net voor de lol even gegoogled. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik het een jaar of 18 geleden nog speelde en veel minpuntjes toen niet opmerkte. Die animatie ... Ga jij je ketterbek eens spoelen, je hebt het hier over Redcat. Godverdomme.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Aangezien dit account al sinds januari 2010 bestaat, wil ik al heel lang mijn naam veranderen. Een nieuw account gaat um niet worden, want ik wil mijn lvl 26 niet kwijt. Is er een mod die mij hier mischien mee kan helpen, of is dit een taboe hie? Hier op het forum kun je levels inwisselen voor bepaalde diensten van moderators. Als ik het mij goed herinner kost het veranderen van je naam ongeveer 22 levels. Het staat net tussen het aanraken van Enzio's haar (20 levels) en op de wc zitten bij Labbers (25 levels) in.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...