Ga naar inhoud

Verkoop van merchandise en game prullaria


Strifiarmetpuntjes

Aanbevolen berichten

Matties! Ik weet niet of dit hier mag en kan, maar ik doe het toch maar: ik wil wat spulletjes verkopen uit mijn gameverzameling. Ik wil wat ruimte maken voor nieuwe items, en daarvoor heb ik ook wat centjes nodig, vandaar de verkoop. Ik ben ook altijd opzoek naar nieuwe merch en verzamelspullen, dus drop hier iets als je wat wilt verkopen/ruilen! (andere topics die ik vond ging het om het showen van wat je had, dit topic is echt voor de verkoop)
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 topic voor het ruilen, verhandelen of verkopen van je shit lijkt mij voldoende. Slotje dus. Anders kan ik nog een paar topics openen. Uit te huwelijken dochters te koop. Oude PU's te koop. Piano en gitaar te koop. Enorme schoenen collectie van vrouw en dochters gratis op te halen, enkel met gevaar van verlies van het leven en\of ledematen uit de kasten van vrouw en kinders weg te halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...