Ga naar inhoud

HET GRANDIOZE EXAMENTOPIEK (2015 EDITIE)


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe gingen jullie examens vandaag? Ik had alleen Grieks en die erg goed.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet een 4,9 halen om te slagen. Dat is prima haalbaar, maar het punt is dat we een 5,5 gemiddeld voor onze examens moeten hebben. Dat was zeker gelukt, maar economie en Nederlands gingen vrij matig. Geschiedenis vond ik zelfs moeilijk voor het eerst in, nouja, ooit. Met economie had ik dan ook met de vraag over de banencrisis in alle haast 'bananencrisis' gelezen. 100+ woorden over de bananenindustrie geschreven... Engels en Wiskunde deed ik echter met twee vuisten in mijn neus. Op hoop van zegen dan maar! Jullie ook succes met m&o, en leer ze ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat is wel vervelend zeg, dat je dat woord las. Maar toch enigzins grappig. Bij mij ging zo beetje elke examen kut behalve Engels en Wiskunde uiteraard. Economie, Nederlands,GS en vooral Filosofie gingen kut. Economie en filo zijn zware onvoldoendes en GS en NL zijn net onvoldoendes. Wiskunde en Engels moet dan inderdaad zoals jij het zegt het gemiddelde van 5,5 ophalen en dat is te doen. Alleen ik sta al 2x 5en op mijn eindlijst en MO mag niet mijn derde worden :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen AK, maar Engels was idd easy. Was wel raar dat bij Enegls en Duits bede zo'n vraag zat van kun je dit de tekst vinden? Zo ja, geef een citaat. 99% van de gevallen is het dan ja maar dit keer was het beide nee. En ik ben genaaid door dat ze bij die tekst met shirtjes vroegen om een tekstfragment te citeren. Ik had een zin geciteerd, maar dat was te lang, alleen een deel van de zin was goed. Vraag dan verdomme om een woordgroep ipv tekstfragment
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...