Ga naar inhoud

Het grote PUmmity Smash Bros. Toernooi!


Markieautarkie

Aanbevolen berichten

#Beste Smashers! Het is alweer een tijdje geleden dat we het Super Smash Brothers. toernooi hebben gehad, dus ik dacht dat het wel weer eens tijd is voor een toernooi! Het gaat eigenlijk om 2 toernooien, één toernooi voor de 3DS, en één toernooi voor de Wii U. Mocht je mee willen doen, dan stuur je mij een PM met daarin de versies van het toernooi waaraan je wilt meedoen (je mag natuurlijk ook met allebei meedoen, the more the merrier :D), en ook je friendcode (3DS) en/of nintendo network id (Wii U). Inschrijvingen gaan door t/m woensdag 22 april. Daarna zal ik een toernooischema opstellen. In beide toernooien worden dubbele eliminaties gebruikt, en de standaard toernament regels voor super smash brothers wii u/3ds. Mocht je niet bekend zijn met deze regels, dan heb ik hier voor jullie nog een handige guide: http://tinyurl.com/nagdlrw (sowieso is het erg handig om dit even na te lezen) Hopelijk krijg ik veel aanmeldingen binnen zodat ik 2 grote toernooien kan opstellen! Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. **Cheers and Happy Smashing!** ![](http://cdn.makeagif.com/media/4-14-2015/zCDvwB.gif)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Parasite jep dat klopt! Ik zou ook nog even kijken wat de mogelijkheden zijn qua chat. @roan omega stages zijn in normale smash tournamenten niet toegestaan, omdat ze niet altijd een eerlijke balans geven tussen vechters. Vechters die veel met projectielen vechten (link, mega man etc) hebben een zwaar voordeel op vechters zoals little mac & marth, en dat soort dingen moeten een beetje voorkomen worden. Verder is het natuurlijk ook leuk om een beetje afwisseling in je stages te hebben ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, waarom niet. Kan ik eindelijk wat met m'n verslaving doen :p [Wii U] Nintendo Network ID: Maxi1818 Btw, ik vermoed dat ongeveer iedereen hier op Steam kan. Is het een idee om een Steamgroup te maken hiervoor? Daar zit volgens mij ook een groupchat bij. Maar het is natuurlijk maar een idee. Verder, is Mewtwo toegestaan? Het lijkt me wel, maar misschien zijn er mensen die het qua zijn DLC-status een beetje gemeen vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...