Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Animal Crossin NH, wat een tijd gaat hier in zitten. Mijn zoon had zuidelijk halfrond gekozen dus het was er lente ipv herfst. Opnieuw begonnen voor hem tijdens de nachtdienst. Als ik de trailer van de Halloween update zie dan moet ik er nog een gazilion uur instoppen voor er winkels + veel andere bewoners op het eiland bij komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds gisteren gestart met Starship Disco. Best wel verslavend. Zat eerst te denken aan Beat Saber, maar zag dat bij dat spel je nummers los moest kopen. En dat waren dan ook nog eens, voor mij tenminste, amper bekende nummers. Beetje info gewonnen en zag dat je bij Starship Disco wel je eigen muziek via usb kan gebruiken. Speelt heerlijk weg, vergeet snel de tijd. En waar ik bij sommige VR spellen wel last krijg van misselijkheid heb ik dit al uren gespeeld zonder ook maar iets te voelen. Maar 12 euro, maar zeer goed besteed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...