Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Valt zeker niet tegen. Hij blijft de standaard Ubisoft problemen hebben als slechte animaties, voice acting en clipping etc. Maar dat is inmiddels een gegeven.. Waar ze wel veel verbeteren is bijvoorbeeld meer op het vlak van de overdaad. Je hebt niet echt sidequests meer die in je log komen, en zal niet constant nieuwe wapens en armor vinden. In plaats daarvan kun je gewoon zelf de loot die je goed vind upgraden. Dat maakt het allemaal een stuk overzichtelijker dan Odyssey. Daarbij is het ook gewoon een genot om voor het eerst een wereld met een schaal als deze in 4k 60 fps te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tony hawk 1+2, vond het altijd een leuke game, maar nu ik hem weer speel herinner ik me ook wat er allemaal zo vreselijk kut aan was. Besturing, de opdrachten, de levels etc. was toen al vreselijk en ze hebben er geen reet aan veranderd. Wel hebben ze een aantal goede nummers er uit gegooid en poep nummers en voor terug geplaatst. Had het voor dat geld beter kunnen laten liggen, vooral omdat ik vroeger al alles gehaald had.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem voor 99% op Jedi Master kunnen spelen. Enkel bij de final boss toch moeten toegeven aan een lager niveau. Grootste nadeel van de game is dat er geen fast travel opties is tussen meditatie punten. Ook de map is extreem onduidelijk vind ik persoonlijk. Daarnaast best een leuke game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De challenges zijn er te veel, veel te veel, als je alles wilt halen ben je een jasr bezig en het is niet eens leuk om te doen. Multiplayer had leuk kunnen zijn, tot je er achter komt dat je nooit gaat winnen, omdat de meeste 1 triljard punten scoren in 10 seconden. Niet dat het uit maakt, want er is geen beloning als je wint. Ze hebben ook alle leuke cheats er uit gehaald en bij character creator kan je niet eens meer spiderman maken. Waarschijnlijk freddy krueger ook niet. Heb hem gisteren delete.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn gewoon compleet andere dingen, hooguit de path of pain komt in de buurt van Celeste.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
ODST is ook wel de leukste vind ik.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...