Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Heb vanmiddag Bowsers Fury uitgespeeld en ik ben zo onder de indruk van hoe leuk deze game is. Het is echt super ontspannend ouderwets genieten van een Mario game, een echte aanrader. Zit op 75 cat shines momenteel en wil ze allemaal halen. Degenen die twijfelen om hem te halen en Super Mario 3D world al hebben gespeeld op de WiiU zou ik zeggen gewoon kopen. 3D World vind ik nu nog zo mooi dat ik die nu op de Switch ook alweer uit heb gespeeld met veel plezier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shadow of War. Valt best tegen eigenlijk. Combat is matiger dan in Batman Arkham en het gear progression system is ook heel karig en de orks zijn eigenlijk ook wel suf.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Disco Elysium, echt een pareltje.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eindelijk eens begonnen aan The Witcher 3. 2 uurtjes, maar vind het best saai. Controls voelen niet fijn, Invisible walls (een klein krukje is collission, maar een grotere emmer niet?) Die dingetjes irriteren nu al XD Ik snap dat de game awards scoorde, maar het is niet echt wat voor mij. Vond Skyrim fijner spelen. maar pas 2 uurtjes in, we zien wel XD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...