Zumpelvelder Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 Nog steeds vrij die-hard Spelunky aan het spelen, die game nu bijna 100% maar tot twee keer toe het loodje gelegd tijdens het "Hell eindbaas" gevecht grrr... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 januari 2022 Delen Geplaatst: 4 januari 2022 Prey. Wat een knaller. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Guardians of the Galaxy. Helaas maar even gespeeld (eerste eindbaas nog niet bereikt) en al 2 weken laten liggen. Wish I had more time. ZZP’er worden is de oplossing denk. Of beleggen. 😋 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 The Rock is begonnen met Far Cry 6, maar wat een saaie bedoeling zeg tot nu toe na 3 uurtjes in de game. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Vandaag begonnen met No More Heroes III en hij stelt niet teleur. Hierna staat Lollipop Chainsaw of Shadow of the Damned op het lijstje 1 Quote Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Op 14-1-2022 om 01:19, TheRock zei: The Rock is begonnen met Far Cry 6, maar wat een saaie bedoeling zeg tot nu toe na 3 uurtjes in de game. Dit dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Op 10-1-2022 om 07:41, LeroyDogg zei: . ZZP’er worden is de oplossing denk. Of beleggen. 😋 Je vergeet 24/7 entrepreneur!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Op 14-1-2022 om 01:19, TheRock zei: The Rock is begonnen met Far Cry 6, maar wat een saaie bedoeling zeg tot nu toe na 3 uurtjes in de game. Ik heb ‘m met moeite uitgespeeld, puur omdat ik er voor betaald had en het zonde vond van het geld… 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 ik speel hier met mijn privileges Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 far cry is dus echt nog erger dan call of duty met repetitive gameplay 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Ik raad aan marokkaanse muntthee, die van LaPlace. Echt lekker en niet té veel aanwezig. Beetje zoals een goede subwoofer. Of een goede vrouw. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Weer even It Takes Two gespeeld, wat een geniale game is het toch 🙌 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Op 16-1-2022 om 22:47, LeroyDogg zei: Ik heb ‘m met moeite uitgespeeld, puur omdat ik er voor betaald had en het zonde vond van het geld… Ja The Rock zit er inmiddels toch wat meer in. Nog niet heel ver maar toch wel weer een beetje de Far Cry sfeer te pakken. Beetje dat vakantiegevoel en doen waar je zin in hebt. The Rock heeft zich wel voorgenomen om zoveel mogelijk de verhaal missies te doen en er een beetje snel doorheen proberen te komen want iets zegt The Rock dat dit snel tegen kan gaan vallen. Sowieso een beetje Saints Row taferelen aan het worden.. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Witcher 3 neemt momenteel al mijn tijd in beslag. Hopelijk zien we de nextgen update van Cyberpunk over een paar maandjes, dan schakelen we direct door naar Night City. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Timberborn. Een guitige survival citybuilder met bevers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 27 januari 2022 Delen Geplaatst: 27 januari 2022 RDR2 (Xbox One) kost nu maar € 20,99 maar ik twijfel om deze te halen. Rockstar kennende zal er geen backwards compatible nextgen upgrade komen maar moet je de game straks gewoon opnieuw aanschaffen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 The Rock is bezig met A Plague Tale: Innocence…. Pareltje Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ik ben na een lange pauze weer bezig met Red Dead Redemption 2. Nu echt bijna bij het einde. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 19 uren geleden, roastednerd zei: Ik ben na een lange pauze weer bezig met Red Dead Redemption 2. Nu echt bijna bij het einde. Wat. Een. Game. 🤩 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 3 uren geleden, Reb3nga zei: Wat. Een. Game. 🤩 Zeker weten. Echt een pareltje. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 22 februari 2022 Delen Geplaatst: 22 februari 2022 Halo Infinite gisteren uitgespeeld, op Normal. Ik startte de game op Heroic, dat was an sich te doen maar het duurde me gewoon te lang. Guns blazing Rambo style door de campaign lopen vind ik toch een stuk prettiger. En dan nog waren er bepaalde gedeeltes, met name op het einde, die niet makkelijk waren te doorlopen. 343 heeft dan eindelijk top Halo afgeleverd. De gameplay en soundtrack voelen echt vertrouwd aan, ondanks de "nieuwe" (open wereld) setting. Kleine minpuntjes zijn de levels die je binnen speelt en waar je items moet vinden om een deur te openen naar het volgende gedeelte. We schrijven inmiddels 2022 en dat kan gewoon echt niet meer. Verder voelde het einde ook wat uitgesmeerd. Waardoor het wat mij betreft iets te lang duur en verveling op de loer ligt. Overall geef ik het een 88, geen perfecte game maar zeker een mooie reboot van de franchise 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 The Rock gaat de komende tijd minimaal 100 uur in Night City doorbrengen met Cyberpunk 😎 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 The Rock speelt Superliminal op Gamepass en Uncharted 4 PS5 update. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 Guardians of the Galaxy uitgespeeld en nu Immortals Fenix Rising checken. Was €12,50 dus waarom ook niet💁🏻♂️ Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Little Nightmares 2 Een zeer welkome break na het harde werken dat Elden Ring heet. Het begin speelt zich grotendeels buiten af in een duister bos, dus de klik met Limbo is direct gemaakt. Sfeervol en niet te moeilijk dus het speelt lekker weg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.