Ga naar inhoud

Splatoon


Thomvl

Aanbevolen berichten

Ik heb zeker kunnen spelen, halleluja vakantie! Ben nu lvl 13 en heb de singleplayer al uitgespeeld. Zonder te spoilen zeg ik maar dat je de laatste baas niet met de anderen kunt vergelijken. Ben erg tevreden over de verdere features, multiplayer doet het goed en amiibo support is echt de moeite waard. Must buy voor elke Wii U bezitter. Overigens zitten we ook op 80% mensen die over lvl 10 zijn en hebben we bijna Ranked Battles ge-unlocked! Heb nu al zin in die potjes Splat Zones!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet van plan om hem te gaan halen,maar heb hem vandaag onverwacht cadeau gekregen. En ik ben aangenaam verrast,verslavend en superleuk. Ben ondertussen level 5 en heb mijn eerste nieuwe wapen en outfit gekocht. Zeker eentje wat ik meer ga spelen. Die wat wilt,voeg me maar toe. ID is EastwoodEagle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Splatoon sinds vrijdag, elk moment dat ik tijd heb ben ik toch weer even aan het spelen! Echt superverslavend, ben inmiddels al level 11. Tevens is de singelplayer ook een aanrader, ook omdat je wanneer je een amiibo hebt je daar vervolgens de challenges mee kan spelen voor extra gear.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Sinds kort heeft Nintendo dus Splatnet uitgerold, waarop je o.a. je statistieken, gear en de stageplanning kan zien en speelsessies (evt. met vrienden) vooruit kan plannen. Na het zoveelste Splatfest (zombies vs spoken) vraag ik me toch af: Waarom houdt Splatnet de Splatfest statistieken niet bij, en dan in het bijzonder jouw eigen prestaties? Op fora opscheppen over hoe goed je het doet houdt immers niks in, men kan gewoon zeggen dat je het uit je duim zuigt. Ja, het staat niet leuk als je steeds slecht scoort, maar over het algemeen lijkt een dergelijke track record mij juist van toegevoegde waarde. Wat denken jullie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Wel, aan al het goede komt een eind, zo ook mijn orakel-status. Barbaren vs Ninja's liep uit op een nederlaag voor de schaduwkrijgers, en laat ik nou net hen gekozen hebben. Ergens was het tegen beter weten in; ninja's zijn over het algemeen populairder dan barbaren, en ook dit keer kwam de 'popularity curse' om de hoek kijken (zelfs een vote score van 77% vs slechts 23% bij de barbaren kon niet opwegen tegen de winscore 41% vs 59%). Waarom dan toch voor ninja's kiezen? Gewoon omdat die speelstijl me echt beter bevalt. Tot nu toe heb ik elke kant oprecht naar mijn eigen voorkeur gekozen en daarbij altijd mazzel gehad, maar ook dat houd een keertje op. Wat hebben jullie de afgelopen Splatfest(s) gekozen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Nou, lekker dan ):( Nintendo killt Splatoon. 22 juli wordt de laatste Splatfest gehouden, Callie vs Marie. En waarom? Had er niet makkelijk een event kalender aan de servers gehangen kunnen worden? Er komt al geen nieuwe content meer. Is het echt teveel gevraagd om de game pas te droppen wanneer de NX er daadwerkelijk is?!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...