Ga naar inhoud

Hoe reageer ik als Noatak?


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Jawel dames en heren, welkom bij:"Hoe reageer ik als Noatak". Het spel voor gebruikers in de community die niet bang zijn om in herhaling te vallen. Het spel is heel simpel. Communiceer met elkaar louter met de spreuken van onze zoldermongool. Het is niet moeilijk, hoe minder origineel de uitspraak, hoe vaker het klopt. U kunt onder andere kiezen uit veelgebruikte termen zoals: >Hihi! >Sorry als je het naar vond >Ik moest lachen/huilen/gieren/etc. >Heb je een studie gedaan? Gewoon om een beeld te vormen. ![](http://i.imgur.com/nLb99nI.gif) >Daar dacht jouw opa in mei 1940 heel anders over >godverdomme >man man man en andere klassiekers die we ondertussen wel meer dan spuugzat zijn. Komt een situatie voor dat je een van deze uitspraken niet goed kan toepassen? Geen nood, je kunt nog altijd randomatisch een GIF erin gooien als je het niet meer weet. En dat is hoe u "Hoe reageer ik als Noatak" speelt. Ik wil jullie allen veel plezier wensen, maar we weten allemaal dat dit spel net zo lollig is als anthrax over je lul wrijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...