Ga naar inhoud

De beste "excuusjes".


k1ng

Aanbevolen berichten

Ik weet wel dat de "excuusjes" niet meer zo heel vers zijn, maar doch is het wel eens handig om er een paar achter de hand te hebben. Wie weet hier nog een paar originele "excuusjes" die je erin kan gooien op het moment dat je je ergens voor hebt opgegeven maar achteraf gezien toch niet zoveel zin hebt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speelde net League of Legends, en toen moest onze beste teammaat midden in de match weg omdat ''Litouwen werd gebombardeerd door Rusland''. 20 minuten later kwam 'ie terug en maakte we een comeback van jewelste. Ondertussen vertelde hij een heel verhaal over hoe Vilnius was aangevallen. Ik vond 'm nog best overtuigend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Sorry maar ik kan echt niet komen. Mijn goudvis is vandaag overleden (snik)..en..(snik) en ik ben er he-le-maal stuk van.. In mijn klas op de middelbare was ooit eens het huisdier (hond of kat, weet t niet meer) van een klasgenote overleden, waardoor ze verdrietig was en haar huiswerk wiskunde van die dag niet af had. Mijn docente antwoordde met ''mijn moeder is ook overleden maar ik doe toch ook gewoon mijn werk?'' en stuurde mijn klasgenote vervolgens de deur uit want ''ze houdt niet van aanstellers''.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...