Ga naar inhoud

Retro Gamen.... Hoe denk jij erover?


S.groeneweg

Aanbevolen berichten

@Squall: Zelfs al je het niet meer aanzet is dat geen garantie dat het niet stuk kan gaan. Condensators kunnen gaan lekken als ze ouder worden, batterijen ook (zitten vaak ook op moederborden) en defecte chips/ic’s zijn helemaal een ramp als de spelcomputer oud is. De meeste adapters zijn ook kwetsbaar. Aan de andere kant, mijn Atari 2600 uit 1977 (heavy sixer) lijkt het eeuwige leven te hebben. Bijna 40 jaar oud en nog steeds speel ik Yar’s Revenge en Space Invaders op dat ding. Wel een AV-mod zodat hij keurig op mijn LCD werkt. Staat naast de PS4. Heeft wel wat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Het is meer dat ik oude games die ik al heb blijf spelen, maar ik geef er weinig geld aan uit. Sony moet wel eens die PSX en PS2 klassiekers op PS4 te downloaden zetten, het is belachelijk dat het wel op PS3 kan en niet op PS4. Gladius, Neverwinter Nights 1, Dungeon Keeper, Age of Empires 2 en anderen blijf ik toch wel eens spelen. Dat heb je nu eenmaal met games van uitgestorven genres. Er is geen vergelijkbaar alternatief voor van deze tijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...