Ga naar inhoud

Ragen over Nintendo @ E3


Maanwel

Aanbevolen berichten

Sorry omdat ik een nieuw topic aanmaak, maar het is waarschijnlijk te lang voor een comment. Liet me even gaan. Begrijp nu hoe Uhurus zich altijd voelde. Dus, de Nintendo presentatie. Presentatie begon grappig. Muppets waren hilarisch, maar toen er na een kwartier nog niks aangekondigd was, begon ik me zorgen te maken. Ik schrok vooral toen Reggie over NX begon. Voorheen wisten officieel alleen de investeerders ervan maar nu weet de consument ook officieel van *mobile devices and our new dedicated gaming platform, codenamed NX , which we'll tell more about in 2016* begon. Dat er iets nieuws aankomt, is geen geheim meer dus. Hint *transformation* naar het beruchte [Fusion](http://nintendonews.com/2014/01/nintendo-fusion-could-be-nintendos-next-gen-hardware-name/)?! Star Fox ziet er prima uit, maar was natuurlijk geen verrassing meer. Het ziet er uit zoals verwacht. Achteraf wordt via Twitter en Treehouse bevestigd dat Platinum Games aan deze game werkt. Waarom dit niet in het Digitale Evenement aangekondigd werd? Al sla je me dood... amiibo zullen verschijnen op onverwachtse plekken. Even kreeg ik het idee dat amiibo een eigen game zouden krijgen, zeker toen de dubbele amiibo-functionaliteit bekend gemaakt werd, maar nee. Een samenwerking met een derde partij. Interessant. Het maakt me nieuwsgierig naar Skylanders Superchargers. Om eerlijk te zijn, The Legend of Zelda: Tri Force Heroes vind ik vet. Dat de Wii U geen compensatie-Zelda krijgt, is jammer. Maar hey, nieuwe game aangekondigd, ik vind het mooi, het biedt hoop. Hyrule Warriors voor 3DS had een vette verrassing kunnen zijn, maar was helaas al gelekt. Kan Nintendo niks aan doen, maar haalde wel de hype wat weg. Ach, ik kon mijn laatste restje pasta geconcentreerd opeten, want was even verlost van hypegevoelens. En toen was het zover... METROOOOOOOID... ziet er uit als een lelijk eShop-downloadspelletje wat gewoon direct na de presentatie te downloaden moest zijn. Gemaakt door Next Level games... Geen Mario Voetbal dus? Geen Metroid U? Shit. Ik maak me zorgen. Fire Emblem. Ik had moeite met het op de vork krijgen van mijn salade, dus heb de trailer met een half oog gekeken, maar de muziek was heerlijk. Ben een noob in de FE-series, dus kon er niet echt over oordelen. Genei Ibun Roku is dus de nieuwe naam van Fire Emblem x Shin Megami Tensei? Shit zeg, kon eindelijk die naam onthouden, is het weer niet goed. Xenoblade Chronicles X... Game is al uit in Japan... Had het daarom niet meer op E3 verwacht. Spel ziet er goed uit, maar 4 december... Uitgesteld dus? AC Happy Home... Mooi opstapje voor de echte Animal Crossing voor Wii U! De amiibo zijn al gelekt en ik weet het zeker! Animal Crossing komt naar de Wii U! JAAAAA IK ZEI HE... Wacht... Wat? Animal Crossing Party?!?!?!? WAT.... In de trailer heb ik overigens geen ene minigame gezien, zal wel aan mij liggen. Misschien was ik te druk met schelden op Nintendo. Ik ben pissig. Yoshi's Woolly World vond ik ook vet met te aankondiging, maar komt deze maand al uit. Had wat mij deze E3 mogen skippen. Yo-Kai Watch. Was al bekend. Ik verveel me. Gelukkig komt Mario & Luigi Paper Jam. Wat een verrassing, leuk! Ik heb weer hoop voor de presentatie! And it's gone. Mario Tennis. Leuk man. Had liever Voetbal. Super Mario Maker... Ik val weer in slaap. Deze game was al lang bekend. Ik koop de game toch wel *kuch, vanwege de vette [verpakking](http://www.nintendon.it/wp-content/uploads/2015/06/super-mario-maker-bundle-nintendon-672x350.jpg), kuch*. Ik begin de REM-slaap te bereiken en droom ondertussen over Super Mario Galaxy 3. De voor mijn gevoel een half uur durende Mario-muziek bouwt op naar een hoogtepunt. Straks gaat de teller van Mario 0 jaar naar Mario 30 jaar, verdwijnt de 0, blijft Mario 3 over en dat wordt dan Super Mario Galaxy 3. De muziek blijft spelen en blijft spelen. Ik weet het zeker, het komt.\ Bedankt voor het kijken. WAAAAAAAAAAAT Ik ben teleurgesteld. Vorig jaar viel de presentatie tegen, maar kwam er snel daarna een groot aantal onaangekondigde trailers op YouTube. Ik zie nog niks. Het verbaast me niks. Ik werd altijd geïrriteerd als mensen claimden dat TLoZ:U uitgesteld was vanwege de NX. Zelfs wanneer mensen al over de NX begonnen. Werd. Niet meer dus. Ik geef het op met Nintendo. Ik baal dat ik nu mijn avond nog verder verknal door zo'n lang verhaal te typen, had beter naar SqEnix kunnen kijken, dat net KH:3 aankondigde (niet voor Wii U). Advies nodig. Moet ik een Xbox One of PlayStation 4 halen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde, vooral met dat Animal Crossing gedeelte. Jammer want Nintendo kan best een boost gebruiken. Soms vraag ik me af waarom Nintendo nou zo moeilijk doet. Er zijn genoeg voorbeelden van spellen die de consument maar dolgraag wil hebben. Waarom maak je die niet? Of show je die alvast op de E3? Ik denk aan een Pokemon RPG voor de WiiU, Animal Crossing WiiU, F-Zero WiiU, Mario Galaxy 3, Super Mario Sunshine HD voor WiiU en ga zo maar door..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt kut van Nintendo. Ik wil een nieuwe Animal Crossing en dan komen ze met deze troep. Waarom Nintendo, waarom? Ik kan wel janken! Overigens raad ik je aan een PS4 te kopen. De exclusives die daarvoor (zullen) verschijnen spreken mij in ieder geval veel meer aan. Denk vooral aan Persona 5, Uncharted 4, The Last Guardian en No Mans Sky.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Star Fox ziet er prima uit Deed eerlijk gezegd pijn aan mijn ogen, een xbox 360 tovert betere graphics te voorschijn. Heeft ook verder niks met de rekenkracht van een Wii U te maken, want Xenoblades zag er een stuk mooier uit. En dat voor een 1st party game. Ik schrok wel toen ik de graphics zag. Gameplay ziet dan wel weer best aardig uit. Ik mistte vooral Metroid en Zelda voor de Wii U.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar was de direct 1000x beter... Wat mij vooral opviel is dat er geen een nieuwe aankondiging werd gedaan voor een WiiU game, alsof er geen nieuwe games meer voor gemaakt gaan worden en de enigen die we nog krijgen de games zijn waarvan we al wisten dat ze zouden komen... deze direct gaf mij het gevoel dat de WiiU dood is en alles op de NX gericht is...
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Advies nodig. Moet ik een Xbox One of PlayStation 4 halen? Dan zou ik voor een PS4 gaan, hun exclusives spreken mij meer aan! Bekijk beide persconferenties terug en de lijst met exclusives en zo kan je makkelijk je keus maken! Geloof je, Nintendo is een prachtige console, maar het is een mooie console voor erbij. Het biedt niet genoeg voor een main console. Dus, koop een mooie Game PC of inderdaad een (Xbox One/) PS4.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu we toch bezig zijn, Star fox heeft nu al veel problemen: http://www.nintendolife.com/news/2015/06/first_impressions_our_maiden_flight_in_star_fox_zero_prompts_mixed_emotions http://www.nintendolife.com/news/2015/06/first_impressions_our_maiden_flight_in_star_fox_zero_prompts_mixed_emotions
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...