Ga naar inhoud

CdAB 80 [LXXX] Noatak & The Attic Addicts


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Die bedelaars en verkopers zijn vaak deel van een soort van criminele organisatie. Hun ''baas'' is ook vaak in de buurt om in de gaten te houden of ze wel goed proberen te verkopen of bedelen. ik denk dat een groot deel dit ''werk'' helemaal niet wil doen, maar dat ze niet weg durven te gaan vanwege die baas en organisatie. Of kijk ik teveel films? Wellicht. :-) Over die bestormde negers trouwens.. Ik dacht heel even dat de politie daar samenwerkte met die verkoopnegers, want iemand in onze groep liet een van die verkoopnegers haar mobiel uittesten op zo'n selfiestick die hij probeerde te verpatsten, en precies op dat moment kwam de pliesie aanstormen en begon die neger weg te rennen met de selfiestick incl. mobiel. Helemaal paniek enzo, maar toen de pliesie weer weg was gaf de neger 'm wel weer netjes terug. Ik kijk misschien ook teveel films.

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar nu loont het zich niet meer voor mij om een harde schijf in mijn ps3 te zetten. Ik was 12 toen ik dat ding kocht en toen had ik er niet bij nagedacht dat er een externe schijf in geplaatst kon worden. En ik denk dat ik MGS wel voor de pc haal. Even afwachten, want ik wil ook Fallout 4 kopen en geld is natuurlijk een issue als student.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wanneer ben je jarig? Dit is nou weer jammer. Je kon het beste vragen ''wanneer komt die PS4 uit dan?'', dan wist je het antwoord op de vraag die je eigenlijk wilde stellen en kom je minder over als een stalker. Deze tip wil ik je meegeven voor de volgende keer!! Maar even serieus: de PS4 is officieel beschikbaar vanaf 26 november en 27 november ben ik jarig. Dus dan bestel ik hem de 26ste en laat ik het ingepakt bezorgen bij mij thuis, waar hij dan op mijn verjaardagje bezorgd wordt. Meesterplan

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...