Ga naar inhoud

CdAB 80 [LXXX] Noatak & The Attic Addicts


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Batmanjepper heeft in mijn ogen zeker ook goede punten, toch ben ik het met een paar van je uitspraken niet mee eens. >De humor van de siteredacteuren zelf is zo puberaal, je kan niet anders concluderen dan dat dit gericht is op 15 jarige pubers. Oh dit klopt zeker, het zou mij niks verbazen wanneer PU's grootste doelgroep zou bestaan uit tienerjongetjes. Ja, dit betekend dan ook dat we deze humor op de website van PU kunnen verwachten. En ja, dat betekend dat de geschreven stukken vooral teksten bevatten die de algemene puberjongetjes zouden waarderen. Maar het is ook heel goed mogelijk dat mensen buiten deze algemene doelgroep dit soort artikelen kunnen waarderen. Deze mensen zijn natuurlijk ook meer dan welkom op de website, maar dat betekend niet dat de website zich voor deze mensen hoeft aan te passen. Dit is allemaal ook heel logisch, als je dit soort humor niet van de redacteurs en gebruikers kan waarderen, dan moet je niet op deze website zitten. Nu is er echter zo'n puberjongetje die, wat in zijn ogen "leuke" grappen zijn, in *persoonlijke berichten* naar deze persoon buiten de zojuist genoemde doelgroep gaat sturen. Deze opmerkingen zijn dan niet meer gemaakt in de humor van de site, dit is dan gewoon puur persoonlijke opmerkingen gemaakt naar een gebruiker buiten de doelgroep. Oké dan blijkt dus dat de ontvanger van dit bericht de grap niet echt kan waarderen, dat ligt natuurlijk persoonlijk. Vervolgens vraagt deze om de hulp van de moderators. De moderators, gaan natuurlijk niet gehele site aanpassen voor deze persoon. Ze vragen slechts aan het puberjongetje of hij niet grappen direct op deze persoon probeert te maken. Zo raar is dit niet, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we gebruikers kwijtraken door de grappen van een andere gebruiker. >Wel in het hot fototopic een foto plaatsen met felrode lippenstift duckface porum en de tietjes vooruit pronkend Deze foto was dus pas na de PM van DunneDraak gepost. Voor die tijd had ze alleen "onschuldige" foto's van haar Pokémon pak geplaatst. Mocht ze echter dit soort opmerkingen krijgen na dat soort selfie's, dan is deze discussie een heel ander verhaal.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hoe lokt het plaatsen van een foto van jezelf in een pokémon pak seksuele opmerkingen over je uit? Ik vind het eigenlijk maar een beetje mal om de verantwoordelijkheid bij dat kind te leggen. Je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je zegt? Dat gezegd hebbend vind ik die opmerking van Dunne nou ook weer niet zo'n ramp; was het maar één pm?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jongens, ik heb eventjes wat dingen teruggelezen omtrent het Suuselientje gebeuren en ik snap jullie reacties. Zoals al eerder aangegeven; ikzelf heb ook seksueel getinte pm's van o.a. Dunne ontvangen, maar ik vond dit geen probleem omdat ik wist dat ze een komische aard hadden. Ik wil jullie er echter wel op wijzen dat seksisme nog steeds orde van de dag is en dat het niet zo gek is dat Suuselientje dergelijke pm's als naar ervaart. Als zij een man geweest was, zouden jullie dan ook zo kritisch geweest zijn over haar uiterlijk? Waarschijnlijk niet, dus waarom is het nodig om haar lelijk te noemen of zwart te maken in de comments? En als ze een hete chick geweest zou zijn in jullie ogen; is het dan nodig om dit kenbaar te maken? Ik ben uiteraard fors in de minderheid en ik hoef geen begrip te verwachten, maar ik vraag jullie toch om hier een beetje over na te denken.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...