Ga naar inhoud

CdAB 80 [LXXX] Noatak & The Attic Addicts


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Als zij een man geweest was, zouden jullie dan ook zo kritisch geweest zijn over haar uiterlijk? Ik heb even de proef op de som genomen, hier wat reacties >Maagd? > :') Wat een muts >Die snor mag je ook best scheren. >Dit is echt zo'n hoofd dat als je die in de kroeg tegen komt dat je spontaan zin krijgt om op de vuist te gaan. >Gezond tandvlees! >Nog stiekempjes snel even de bloksnor eraf gejast, zo te zien. >Sorry maar het ziet er niet uit imo. >Oh mijn God. Ik had graag willen zeggen dat het er niet uit ziet vanwege die neusring, maar het is niet alleen die neusring. Je doet me denken aan die homo van Bio Dome >Als je trouwens in de ochtend uit je bed komt en voor een spiegel gaat staan zal het wel even schrikken zijn. >Humanoid, als jij ooit een foto van jezelf durft te posten, blur dan vooral die kop van je. Dan valt de schade op ons netvlies nog enigszins mee. >Vergeet vooral niet te eten. >En als ze een hete chick geweest zou zijn in jullie ogen; is het dan nodig om dit kenbaar te maken? Ja. Dat doen we ook met Alie toch?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Orangemic, DunneDraak pest mij heel erg door mij te vergelijken met een hele stomme BN'er. Ik vind dat echt niet leuk en volgens mij is hij gewoon een beetje ongelukkig omdat hij geen vriendje heeft. Misschien kun je er wat aan doen want ik vind het heel vervelend en hij stuurt me ook allemaal PM's waarin zijn dominatrix-fantasieën uitgebreid aan het ligt komen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even hé, Orangemic. Je zegt al dat de website niet gerelateerd is aan mensen die de humor niet kunnen waarderen. Daar voeg ik mij bij toe, want die humor hier is om te huilen af en toe Toegegeven zitten er soms leuke stukjes tussen, of serieuze reviews die ik wél waardeer, maar ik treed verder niet in detail. Maar dit is het 'forum'. Dat is een heel ander verhaal dan de FP of het tijdschrift, ik snap dus even niet waarom jij die link daar tussen legt. De kwestie hier is suuselientje en haar eeuwige gejank over dat ze "aangevallen" wordt over haar foto, die inmiddels 3 maanden oud is. Je zegt vervolgens of we hetzelfde zouden doen als het een vent was. Nou, ja. Want als je een échte moderator was, en je had eventjes je huiswerk gedaan, wat je overduidelijk niet heb gedaan, dan was je erachter gekomen dat iedereen hier elkaar vol in de zeik neemt. En iedereen hier weet dondersgoed dat het humor is en dat het heus niet gemeend is. Al is dat wel het geval, dan weet toch niemand dat, omdat de interpretatie van tekst compleet anders is. Je bent gewoon aan het proberen op je strepen te staan en credits te verdienen als falende moderator. Nu sta ik bekend om mijn ongenuanceerde posts, dus ben ik niet helemaal de persoon om dit te zeggen, daar ben ik dan ook wel zo eerlijk in, maar is het niet eens tijd voor jou om gewoon lekker te focussen op je studie en dit 'bijbaantje' vaarwel te zeggen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...