Ga naar inhoud

Kan iemand Erwin_Rommel bannen?


protemaziclon

Aanbevolen berichten

Ik ben niet zo van het openen van nieuwe draadjes maar in dit geval maakt ik een uitzondering en het draadje mag verwijderd worden door de moderators als er wel of geen gehoor wordt gegeven aan mijn oproep. Hieronder dan mijn oproep. Kan iemand deze verschrikkelijk nazi bannen. In de oorlog is meer dan driekwart van mijn familie uitgemoord door de nazis. Ik ben van mening dat je heel veel mag vinden en zeggen. Maar de verheerlijking van een fascistisch regime die verantwoordelijk is voorde dood van miljoenen onschuldige burgers gaat mij echt te ver.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil als eerste zeggen dat Erwin het niet alleen bij plaatjes van Rommel gelaten heeft. Ik heb ook meerdere plaatjes gezien met hakenkruizen. In het forum over patas zag ik 'zijn patas' met de tekst erbij "Jodenstampers". Deze Erwin is gewoon ziek in zijn kop en ik ben op de hoogte van de geschiedenis van Rommel. Waarschijnlijk weet ik zelfs meer dan jullie over de oorlog. Maar hij was een zeer hoge officier in de wehrmacht die op dat moment onderdeel was van Nazi Duitsland. Hij mag dan respect hebben gehad van zijn mede officieren aan geallieerde kant. Feit blijft dat hij een zeer hoge functie had in een zeer fout regime. Niemand heeft hem verplicht die functie te vervullen. Hij heeft er dus zelf voor gekozen. Zijn idee van een samenzwering tegen Hitler kwam ook pas toen duidelijk werd dat de Nazis de oorlog aan het verliezen waren en kwam vooral voort uit angst voor de Russen, die aan het oost front op dat moment gehakt maakten van de Nazi's. Verder blijkt maar weer uit de reacties van een aantal forumgenoten hier dat veel menzen waarschijnlijk alweer vergeten zijn wat voor verschrikkelijke zaken er zijn voorgevallen tijdens WOII, die mogen nooit vergeten worden. Op het moment dat iemand het Nazi regime verheerlijkt zelfs al is dit als grapje moet dit niet getollereerd worden. Dat heeft ook niets te maken met het feit dat gamers wel meer zouden moeten tollereren. En als het overduidelijk is dat de jongere generaties zich niet meer zo druk maken over de de 12 miljoen mensen die om het leven gebracht zijn in de kampen door de Nazis. Enkel omdat zij anders waren of anders dachten. Als je dan kan lachen om een persoon die de Hakenkruizen hier op dit forum zet dan moet je je maar eens gaan verdiepen in de geschiedenis. Ik zou ook graag van de moderators en nog liever van PU redacteuren etc horen wat zij hiervan vinden. Hoe zij het vinden dat de site van het blad waar zij voor werken, vervuild wordt door hakenkruizen en verheerlijking van het Nazisme.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erwin_Nazi Ik heb inmiddels contact gezocht met Jan Meijroos en zijn standpunt gevraagd in deze zaak. Ik was namelijk niet van plan het hierbij te laten zitten. Types zoals jij dienen bestreden te worden totdat er niets meer van over is. Begin niet weer over de verhalen van Rommel want die misbruik je enkel. Je bent gewoon een Nazi. Met een Woord als "Jodenstamper" laat je je werkelijke kleur zien. Kortom ik zal niet rusten totdat jij van dit forum verwijderd bent. Ik heb er vertrouwen in dat Jan een in mijn ogen intelligente man ook door jouw facade heen kijkt en ziet wat je werkelijk bent. Mocht je hem wel voor de gek weten te houden met je gelul over Rommel en zijn goede daden. Dan is er altijd nog de uitgever en bedrijven die adverteren op de site. Ik vraag mij af of die blij zijn met types zoals jij. En of zij daarmee geassocieerd willen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...