Ga naar inhoud

Het Windows 10 Topic


Flami

Aanbevolen berichten

Fout, dat haalt nog steeds een hoop geld binnen. Eerste jaar is Windows 10 gratis, daarna moet men dokken, zo'n rond de 100 tot 120 euro. Als jij een nieuwe laptop of PC komt met Windows erop dok je daar dus ook voor, al hebben vele dit niet in de gaten. Als je aangeeft dat jij een kale laptop/PC wilt dan moet de winkel die het verkoopt naar jou luisteren. Scheelt zo'n 80 ballen.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het ondertussen al meer dan een week en ik moet zeggen het werkt probleemloos op mijn PC (i5-4690K, 32GB, GTX980, 1TB-SSD). Nu was ik een nog steeds zeer tevreden Win7 gebruiker vanaf dag 1 dat die beschikbaar was, Win8 vond ik een verschrikkelijk systeem, daarom ook nooit gebruikt op mijn eigen PC. Natuurlijk het is even wennen hoe alles in Win10 werkt, maar dat duurt maar erg kort. Ik voel mij helemaal thuis in Win10 nu en kan het iedereen aanraden het te installeren als het beschikbaar komt. Ook belangrijk voor ons gamers de games draaien er perfect op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, alle opties zijn uit te zetten. Als je niet wil dat bepaalde gegevens gelogd worden. Datamining gebeurt op elk systeem, dat is namelijk nodig om het te laten werken. Hoe verwacht je dat een zoeksysteem werkt als je niet wil dat de gegevens worden geindexeerd? Het is net als een boek in de bibliotheek zoeken zonder een idee hoe het heet, waar het kan liggen of wie de auteur is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...