Ga naar inhoud

CDAB 82 [LXXXII] 60 FPS is het meesterras. Weten jullie dat nou NOG niet?!


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 918
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begin ineens een schijthekel te krijgen aan Facebook. Ik zie zoveel mensen die foto's plaatsen vanwege een onbeschaamde hoeveelheid narcistische zelfverheerlijking, voortkomend uit een drang naar bevestiging dat je een leuk mens bent en een leuk leven hebt. Dit weer vanwege een diepgrondige onzekerheid. Ben er klaar mee en pleur binnenkort m'n FB account het raam uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik zie zoveel mensen die foto's plaatsen vanwege een onbeschaamde hoeveelheid narcistische zelfverheerlijking, voortkomend uit een drang naar bevestiging dat je een leuk mens bent en een leuk leven hebt. Dit weer vanwege een diepgrondige onzekerheid. Dat valt tegenwoordig wel mee moet ik eerlijk zeggen. Ik zie alleen nog maar shares en likes van zogenaamd hippe pagina's en 'leuke' bedrijven. Doe mij maar gewoon Hyves.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je punt. Wat voor mij belangrijk is, is dat m'n telefoon snel is, een mooi schermpje heeft en een goed en fijn werkend OS. Ben nou eenmaal iOS gewend sinds 2007 en daar stap je niet zomaar van af. Wat betreft computer wil ik een computer hebben die doet wat IK wil en die niet steeds met vreemde errors komt. Het moet makkelijk en simpel in gebruik zijn en snel blijven. Daarom heb ik een iMac van inmiddels 4,5 a 5 jaar oud, die trouwens nu nog steeds net zo snel is als toen. Niet gesigneerde software zegt me eigenlijk allemaal niks en daar maak ik geen gebruik van, vandaar dat ik er geen last van heb. Maar over die hardware die dubbel zo duur is wat je zegt... een iPhone 6 is toch niet 2x zo duur als een Samsung S6? Scheelt toch ongeveer 75 a 100 euro/dollar?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die grappige pagina's, best of vind en virgin radio lebanon-achtige dingen zijn gruwelijk kut.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu net dat de goedkoopste iMac nu 1270,- euro kost. Dat is idd best wat geld voor een computer. Ik heb er toen ook zoiets voor betaald geloof ik. Maar ik heb er wel een computer voor dekregen die na 5 jaar nog steeds super goed werkt. M'n Dell computer die ik daarvoor had moest ik na 3 jaar de deur uit doen omdat het ding gewoon zo traaaaaag was geworden dat ik er nauwelijk meer iets mee kon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat betreft computer wil ik een computer hebben die doet wat IK wil en die niet steeds met vreemde errors komt. Het moet makkelijk en simpel in gebruik zijn en snel blijven. Daarom heb ik een iMac van inmiddels 4,5 a 5 jaar oud, die trouwens nu nog steeds net zo snel is als toen. Ik snap dat volkomen en het ligt meer aan het OS dat snel blijft werken. Het is UNIX/FreeBSD based, wat nogal anders werkt dan DOS/Windows. Windows wordt door de jaren heen langzamer omdat het OS zichzelf vol stuwt met onnodige data en andere meuk. Iets wat UNIX/FreeBSD en andere Linux/GNU OSen dus niet doen. Iets wat je natuurlijk kan oplossen door die meuk op te vegen maar goed, het OS zelf is vaak het probleem. Ook is Windows zo lek als een mandje en helaas OSX/iOS dicht getimmerd. Wat Error's betreft, elk stuk software heeft ze. Dat je het merkt of ziet is natuurlijk een ander verhaal. >Maar over die hardware die dubbel zo duur is wat je zegt... een iPhone 6 is toch niet 2x zo duur als een Samsung S6? Scheelt toch ongeveer 75 a 100 euro/dollar? Doelde meer op hun laptops en desktops. Mijn punt was meer dat qua hardware een Apple product niet anders is dan een ander merk, dat was vroeger wel zo. Qua software wel maar dat moet logisch zijn, ookal kun je hun software op dingen draaien die niet van Apple zijn. Puntje op paaltje, Apple is niet specialleer dan een ander merk. Al betaal je er wel gauw meer voor. Maar jij als consument bent er tevreden mee, uiteindelijk telt dat het meest.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...