Ga naar inhoud

PU Meeting: Najaars Editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb het dat weekend al intens druk. Mijn zoon heeft die dag erna een turnwedstrijd in Rotterdam, waar ik met schaamrood op de kaken aanwezig zal moeten zijn. En op de zondag wordt het poppenhuis, waar hij al enkele jaren tijd en liefde in stopt, in de loop van de dag tentoongesteld waar ik mij weeral de ogen uit het hoofd zal schamen. Als 'ie maar gelukkig is, hè.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Naja ik zou aankomend weekend met vrienden naar Duitsland gaan om het einde van de tentamens te vieren. Maar de kans zit er nu in dat de trip niet doorgaat, dus dan lijkt het mij heel leuk om eindelijk eens langs te komen! ^^ Het probleem is echter dat ik niet weer wil aangeven dat ik kom en dan last minute afzeggen, dat is niet geheel netjes.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bump met info: A.S. Vrijdag is het al zover! Hierom ga ik dus eventjes de laatste paar dingen doorspreken voordat we de vrijdag gaan starten. **Tijden** Start is om 15.00 Aansluiten voor het eten kan om 17.30 Aansluiten voor het stappen kan om 20.00 **Verzamelplaats** We verzamelen ons op Stationsplein. Voor iedereen die niet weet waar dat is; het busstation aan de centrumkant. We verzamelen ons dan bij het **ontiegelijk grote rode bouwwerk met BUS erop** (Mocht je vragen hebben over de achtergrond van dit kunstwerk, vragen mogen gesteld worden aan Doornroosje) Deze is makkelijk te herkennen, en dus een uitstekende optie om elkaar te ontmoeten. Telkens zal een iemand (waarschijnlijk ikzelf) of delegatie de aansluitende ploegen opwachten. **Eten** Tip: denk aan steaks en spareribs. Ik moet nog antwoord krijgen op de definitieve locatie, maar we zullen in ieder geval niet verhongeren. Het stappen word die avond on-the-fly bekeken, het is maar net wat gezellig lijkt. Hopelijk is alles zo helder voor iedereen, en hoop ik zoveel mogelijk mensen te zien. Ciao
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...